Ga naar inhoud


Windows 7 van Engels omzetten naar Nederlands


wao

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb er een Windows7 HP er op zitten maar hij is in het engels wat moet en kan ik doen om hem naar het Nederlands te krijgen.Ik heb wel een vista liggen kan ik die er over heen gooien .alvast bedankt gr wim


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Alleen als het de ultimate of professional versie is! Dit werkt niet met een home versie

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je in Home wil blijven moet je de nederlandse versie kopen, en deze installeren in plaats van de engelstalige= schone installatie. Dus backuppen, bestanden saven, want je bent alles kwijt.

Je kan ook upgraden naar Ultimate en dan heb je de keuze tussen 37 te downloaden talen. Zie voor prijzen bij windows store.

Opgepast niet alles werkt 100% is mijn ervaring.

 

Groetjes,

Erudiet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's vast niet conform de licentievoorwaarden van MS. Kan je net zo goed een Windows versie van internet downloaden. Dat is ook niet toegestaan :-)

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

is dat niet voor Linux?  Meestal krijg je met dit soort aanhangsels van die halfbakken vertalingen...

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heet MUI en is alleen beschikbaar op de Enterprise en Ultimate editie van Windows-7.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...