Ga naar inhoud


Vitaya en acht TV ontvangen op LG 47LA6608-ZA


Ludoi

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb een LG TV 47LA6608 TV aangeschaft en de sateliets Astra1 (19.2) en Arstra 3 (23.5) zenders gedownload.

Heb de CI module en kaart van TV Vlaanderen in de CI ingang van de TV ingebracht en kan de meeste van de zenders zoals Een, Canvas, VTM enz probleemloos ontvangen maar Vitaya en Acht TV niet.

Ik heb een extra satelliet Astra 3 en een extra transponder 12129 V 27500 in de lijst toegevoegd maar kan nog altijd geen Vitaya of Acht tv ontvangen. Ik gebruik dezelfde kabel en schotel als mijn vorige installatie met Technomate decoder waar deze zenders probleemloos te ontvangen waren. Moeten er nog anders instellingen gewijzigd worden?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Kan je bij modulatie in het transponder menu nog DVB-S2 en 8PSK ingeven?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die optie zou in het menu van je LG TV 47LA6608 aanwezig moeten zijn als je het handmatig wil instellen.

Als dit niet aanwezig is zal de Fec automatisch ingesteld worden. 

 

Andere vraag, is je Tv wel voorzien van de nieuwste firmware.?

Oude firmware geven ook vaak problemen die niet te definiëren zijn.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap bovenstaande niet. Inladen van de kanalen doe je op een LG 47LA6608 bij voorkeur zonder CI-kaart.

Ben daarjuist bij de dealer geweest om de CI module om te wisselen. Volgens de dealer waren de CI modules niet witte bollen nog niet beschikbaar.

Ik heb het inladen van de kanalen zowel met als zonder CI-kaart geprobeerd met zelfde resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...