Ga naar inhoud


iptv box met kodi


sattos

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Zou je niet eerst eens kijken wat je IPTV aanbieder voor eisen aan de hardware stelt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou niet weten welke eisen je bedoeld.

 

Het zou mooi zijn als ik met 1 box,zowel iptv en kodi op kan zetten,anders zit ik met boxen (iptv box en Android box)

Dan zou ik persoonlijk voor een androidbox gaan..daar kun jij Kodi op installeren(de meeste hebben dit al voor geinstalleerd)

Op een androidbox kun jij gewoon de meeste iptv kanalen op kijken na installatie van de juiste addon's.

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
  • 4 maanden later...

Wie heeft ervaring met smart iptv Appje?

 

Ik wil abonnement nemen zonder een kastje te kopen,(mag 254 of red 360.)

 

Ik was aan het kijken welke box beter was,kon eerlijk gezegd geen keuze maken,

 

Misschien als er die mogelijkheid is,dat ik voor de abonnementen ga,zonder dat ik een box hoef te kopen.dat scheelt mijn ook de geld,hoef geen box aan te schaffen.

 

Wie heeft ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die vraag kun je beter stellen aan degene bij wie je een iptv abonnement afneemt. Als je een red260 abonnement neemt dan heb je een red360 kastje nodig bijvoorbeeld. Er zijn ook aanbieders die andere kastjes wel of niet ondersteunen. Sommigen ondersteunen een mag emulator op een android box wel, anderen weer niet etc etc. M.a.w. er is niet 1 oplossing die voor elke aanbieder het beste resultaat geeft. Als je aanbieder de iptv aanbied met h.265 codec dan kun je bijvoorbeeld een MAG254 wel vergeten.

 

Zie de reactie van Ceesv: "Zou je niet eerst eens kijken wat je IPTV aanbieder voor eisen aan de hardware stelt?" 

Dit bewoord in 1 simpele zin wat ik net iets uitgebreider met voorbeelden omschrijf.

 

Overigens kun je met een beetje smarttv gewoon kodi en iptv in de tv zelf zetten middels installeren van wat apps. Je iptv aanbieder moet dat dan natuurlijk wel ondersteunen. Kodi draait op een moderne smarttv op android vaak gewoon prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Legale IPTV aanbieders, met zenders waarvoor men dient te betalen,  zullen hun eigen hardware leveren.

Niet legale aanbieders zullen moeten aangeven welke hardware je dient aan te schaffen.

Bij die laatste heb je garantie tot de deur op beeld, ze worden de laatste tijd regelmatig door de opsporingsdiensten bezocht en ontmanteld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ook pas aan het kijken naar iptv en heb het op enigma2, android box, smart TV en mobieldevice werken. Als je zelf een sat of kabel box hebt zou ik eerst zelf gaan spelen omdat als bron te gebruiken (scheelt weer geld). Er zijn tig aanbieders maar sommigen worden offline gehaald en ben je je geld kwijt. Je kan ook eens proberen via een niet betaalde link ;-) http://iptv.anchel.nl/ daar ben ik aan het stoejen met vrije tv zenders en streams. Heb zelf een tvheadend (gratis) servertje. Heb je meer info nodig geef maar een brul. Succes!

 

En als antwoord op de initiele vraag zou ik gaan voor een anroidbox gaan , kan je veel IPTV gerelateerde apps opdraaien.

aangepast door Anchel

# VU+ duo2, gigablue 4k ue &  VU+ ultimo 4k met OpenPLi # VisioSat dish: 13E + 19.2E + 23.5E + 28.2E quadlnbs  & Triax dish : triple quad lnb # TVheadend voor IPTV , Apple TV 4k  en wat raspberry's  # Domotica via Domoticz # Plex # Synology DS918+ #

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe bouw je zo'n servertje .. is een groot woord. Op een nas kan je packages installeren en dan tvheadend selecteren. Op een raspberry of ander linux systeem apt-get install tvheadend. Daarna plak je de m3u files die je van je enigma2 box via webif download bij een zender in 1 m3u file en die link je in in tvheadend. Daarna kan je via veel clients de zenders benaderen. Dit is een korte beschrijving hoe :-)

# VU+ duo2, gigablue 4k ue &  VU+ ultimo 4k met OpenPLi # VisioSat dish: 13E + 19.2E + 23.5E + 28.2E quadlnbs  & Triax dish : triple quad lnb # TVheadend voor IPTV , Apple TV 4k  en wat raspberry's  # Domotica via Domoticz # Plex # Synology DS918+ #

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...