Ga naar inhoud


Rtl4 hd koffietijd, ziet er uit als sd


satdr

Aanbevolen berichten

Vraagje, ik zit even naar koffietijd te kijken. Eigenlijk was ik aan het zappen em bleef hangen door het slechte beeld. Gewoon 1920 x 1080, maar het is echt niet scherp, ik heb het vermoeden dat dit gewoon sd is.

Iemand?

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Link naar reactie
Delen op andere sites


Klopt is ook SD.. Alle uitzendingen vanuit dat huis zijn SD en worden pas HD als ze verhuizen naar de studio in Adam ergens eind volgend jr.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Messcherp hier via canaldigitaal

 

En toen werd het tijd voor de oogarts

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dank, maar wie moet er nu naar de oogarts.....parasol denk ik toch?

 

En idd ton het lijkt wel of er een panty over de lens zit, zo zien ze er wel rimpelloos uit ja de dames...

aangepast door satdr

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat laten ze ook zo onscherp wegens de modererende dames hun ijdelheid betreffende hun kraaienpootjes

Daarom moeten we op latere leeftijd ook een leesbril dan pas vallen de rimpeltjes op bij iedereen dichtbij, maar van veraf lijkt het nog strak :grin:

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...