Ga naar inhoud


Scrollen webpagina's met iptv box


Troef

Aanbevolen berichten

Ik heb een Android iptv box met 2 problemen:

Met de meegeleverde afstandsbediening kan ik in pagina's (bv. Web) niet scrollen naar beneden/boven. Wel kan ik een cursor activeren, maar kan daar niet mee scrollen zoals met het rolwieltje op een muis.

Het tweede probleem betreft de duidelijkheid van het beeld. Bij tv zenders een prima helder beeld, maar zeer onduidelijk in menu Android en webpagina's en bv. de Play Store

Heeft iemand voor mij het konijn in de hoge hoed zitten en zo ja wil hij dit er uit halen ?

Groet Troef

Carpe Diem

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geef eens type en model van android box. HDMI aangesloten? ik heb een 4K android box, en daar zijn de menu's helder, en play store ook.

Ik zie dat je nieuw lid ben, en heet je welkom, en herinner je graag, dat je geen commerciële links plaats bij het opnoemen van het type android box, dat mag niet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Iedereen

Het is een Lead Cool box, Android iptv

Als bijlage het grootste deel van de specificatie van de box.

Ja de box is via hdmi en converter naar scart (oude tv) met de tv verbonden. Daar zou een probleem in kunnen zitten, ware het niet dat de tv kanalen wel perfekt  weergegeven worden.

Nu heb ik nog een vraag: als ik op een usb poort een bluethooth adapter aansluit zou ik dan met een draadloze muis kunnen  werken ?

Een bedrade muis werkt goed, maar het snoer is te kort.

Heb je hier voldoende info aan?

Groet Troefpost-104819-0-76103800-1480951815_thumb.png

Carpe Diem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...