Ga naar inhoud


CST Trinity


tokkio

Aanbevolen berichten

Bij de trinity blijven de tvVL  en de CD zenders op zwart,ik heb al de oscams en de d'oscams die er inzitten al geïnstalleerd, maar niets helpt,en staat nu de laatste sofwaere op van maart 2016, iemand een oplossing?

Dreambox 800 Se multytenne qatro,hotbird,astra 1,2,3.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dag tokkio.

 

Je hebt Oscam gestart via de softcammanager? (of script? (heb zelf geen Coolstream))

 

De juiste configs? cfr: https://www.sat4all.com/forums/topic/319942-alles-over-oscam/

 

En de kaart correct in de box? (geactiveerd, niet verlopen)

 

Maart 2016 lijkt mij niet zo recent.

 

En mocht het niet aan de box liggen; de FTA's ontvang je zonder problemen? (ook 23.5E?)

 

Tot waar lukt het, wat heb je al geprobeerd?

 

btw: dit al doorgenomen? https://www.sat4all.com/forums/topic/346560-coolstream-backup-images/

 

(sorry voor de vele vragen)

 

Toch succes!

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle vrije zenders kan ik ontvangen, maar niets van zenders van TV VL of CD,het is een Trinity van een vriend die vroeger wel de gecodeerde zenders kon ontvangen, maar op een dag bleef het gewoon op het opstart scherm staan ,dus alleen CST "symply more"

Met deze backup  Trinit S_ 2014-11-27 die ik gevonden heb bij Coolstraem heb ik die terug in gang gekregen, dan via instellingen de laatste sofweare opgezet, en een fastscan gedaan , , maar ik krijg alleen de vrije zenders open, dan in instellingen, de Oscam hergestart gedaan,helpt niet, dan telkens de oscam's en de D'oscams die in de instellingen zitten geïnstalleerd, maar niks nopens,ik ga van namiddag nog eens proberen,maar op de site van coolstraem vind men weinig van updates, en als men er op klikt is het Server niet gevonden.

Bedankt voor het meedenken.

Dreambox 800 Se multytenne qatro,hotbird,astra 1,2,3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heb ik 2 min(na op en af leggen)op een kanaal van tvvl('Q2 )beeld dan bevriest het in is het gedaan,Misschien een andere sofware maar waar vind in die,

En wat met fabrieks instelling,kan ik er iets fout  mee doe,en wie heeft een CST Trinity en met welke software speelt die TVVL OF CD

Dreambox 800 Se multytenne qatro,hotbird,astra 1,2,3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een TVVL basic light kaart.

Ik heb de oscam-1.20 svn.8679-arm -coolstream-linux maar ik weet niet hoe die te installeren,en in het menu waar de oscams en de d'oscams instaan kan ik ook niet meer in,(is normaal blauwe knop)ik ga het nu eens proberen met de fabrieks- instelling.

men vind echt niet veel over de CST trinity, heel anders dan voor de dreambox.

Dreambox 800 Se multytenne qatro,hotbird,astra 1,2,3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gebruik eens de laatste oscam en maak een goede reader aan.Dan opnieuw starten en zou ok moten zijn.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan via het ip N° 192.168.1.** dan kom ik bij Y Web en dan via Y installer in de Trinity, maar hoe en waar zet ik er de Oscam in?in de map van TMP of waar ?

TVVL of CD blijft nog altijd zwart,alleen de vrije zender van Drenthe die speelt,op Astra 23.5 en ook alle vrije zenders van astra 19.2

Dreambox 800 Se multytenne qatro,hotbird,astra 1,2,3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...