Ga naar inhoud


Canal Digitaal en TV Vlaanderen de zenders met boxkey


Aanbevolen berichten

Ik heb een TV Vlaanderen basic abonnement dat werkt prima in oscam en sinds een paar dagen heb ik ook een boxkey toegevoegd. Door die boxkey werkt motors tv nu ook. Mezzo HD werkt nog niet helaas. Volgens mij heeft Mezzo HD ook een boxkey nodig. Kan iemand mij vertellen welke zenders bij TV Vlaanderen en Canal Digitaal allemaal zon  boxkey nodig hebben? Als er nog meer zenders zijn die zon key nodig hebben kan iemand mij dan vertellen of die op dit moment al open te krijgen zijn in oscam. Zou graag Mezzo HD willen kijken in oscam met mijn TV Vlaanderen kaart.

 

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor Mezzo HD heb je Basic+ nodig.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Mezzo HD heb je Basic+ nodig.

Klopt Ik had niet goed gekeken. Kan iemand mij vertellen voor welke zenders je een boxkey nodig hebt bij TV Vlaanderen?

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...