Ga naar inhoud


opnames Canal Digitaal na 2 dagen niet meer af te spelen?


campingkoos

Aanbevolen berichten


Bedankt voor de tip, maar in mijn menu voor PVR settings, staat geen mogelijkheid om dit te wijzigen.

Weet je of dit misschien later in nieuwere software is gewijzigd? Mijn menu ziet er sowieso wat anders uit als in jouw screenshot.

In dat geval zou ik kunnen proberen om de software te updaten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een update uitgevoerd met jouw bestand. Deze zag mijn ontvanger inderdaad wel als een bruikbaar bestand.

Maar in mijn pvr instellingen menu is niets veranderd. ik kan daar maar kiezen uit 4 dingen:

Timeshift

Timeshift voor opname

Opnametype

Stapgrootte

 

Bij opname type kan ik kiezen uit: TS, TP of PS. Geen idee wat die afkortingen betekenen.:-(

Niets over gecodeerd of niet gecodeerd opnemen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...
1 uur terug, QWERasdf zei:

Vraagje.   Hoe kan ik n reeds opgenomen programma via USB. Afspelen op het scherm.                      Geen flauw idee en staat ook niet beschreven in de handleiding.( Tenminste..ik kan er niet achter komen)

Met welke SAB ontvanger(Type) is het opgenomen, en waarmee probeer je het opgenomen programma mee af te spelen met de SAB? Of met een ander apparaat.

 

Gecodeerde programmas opgenomen met een SAB kunnen namelijk niet afgespeelt worden op andere ontvangers of op een TV, deze kunnen alleen afgespeeld worden met de SAB waarmee het programma is opgenomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...