Ga naar inhoud


ipad air2 + hd tv


robot

Aanbevolen berichten

Op mijn nieuwe ipad air2 kan ik zonder problemen Netflix kijken, en ook alle content welke op mijn hard disk staat in de vu+ solo2.

 

Tot op heden kan ik echter GEEN live tv kijken, . Mis ik iets, of gaat het gewoonweg niet, wie weet raad.

Met groet robot

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat heb je tot nu toe gedaan en welke app draai je op de iPad om deze zenders te bekijken, openwebif staat open?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Openwebif staat open neem ik aan je hebt het correcte internal ip van je box ingevuld met het juiste l/p?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dreammote light gaat ook perfect. Heb je wifi snelheid genoeg?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Was wegens drukke werkzaamheden niet eerder in staat om verder iets te proberen en te antwoorden, daarvoor excuus.

Heb op aanraden van Stevie S openwebif gebruikt, en ja nu heb ik wel beeld en geluid, maar het is niet echt  "scherp" het ziet er wat rafelig uit.

Als ik een opgenomen opname kijk, is het wel scherp, en een live uitzending dus niet.

Iemand nog een idee om dat te verhelpen, of is het gewoon niet mogelijk.

 

Heb verder Blackbox bekeken maar zie dat dat programma uit 2014 is dus weet ik niet of het wel HD signalen aankan.

Dreammote light geeft helemaal geen beeldvenster dus daar kom ik ook niet verder mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...