Ga naar inhoud


Bij opstart Open PLi krijg ik eerst nog even het VTi start up te zien


Emekli

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Het is al eerder behandeld, even de zoekfunctie erop loslaten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij en open PLI heb je er enkel over horen klagen dus vreemd is het wel!

https://forums.openpli.org/topic/31054-vuduo²-splash-screen-restore-not-included-in-openpli-pack/

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij en open PLI heb je er enkel over horen klagen dus vreemd is het wel!

https://forums.openpli.org/topic/31054-vuduo²-splash-screen-restore-not-included-in-openpli-pack/

 

Ik heb alleen geklaagd over de internet verbinding die steeds weg viel en die heb je nodig voor.o.a. voor DBE en updates.

 

Ik moet ergens iets fout doen, maar krijg VTi er niet op zoals het hoort en dat ligt niet aan hen maar wel aan mijn onkunde.

 

Helaas, ondanks lid van het Open PLi forum, krijg ik dit:

 

Sorry, we couldn't find that!

 

[#103139]

You do not have permission to view this forum

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat moet er nu gaan gebeuren wat gaat er mis met VTI?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wel, ik heb je vraag even in de zoekmachine gezet, opstart logo vti,en daar kwam onder meer dit uit:

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/356927-opstartscherm-vti-verwijderen/

 

Afgelopen middag had ik daar echt geen tijd voor.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ceesv zien bericht #4

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Aan jou de eer!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de vraag beantwoorden

 

bekend is het bootsplash image van VTI...

die is te verwijderen voor OPENPLI ...

 

hoe is al geschreven

ik weet enkel niet waar

en daarom rottig reageren zie bericht #3 (als reactie op ceesv) is echt niet nodig

 

zoeken kun je best zelf

 

 

Ik vind dit een kort antwoord en de zoekfunctie geeft mij geen antwoord.

Meer kan ik er niet van maken, want ik heb er niks aan.

 

Het is zeker niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen.

 

Heb mij aangemeld bij het Open PLi forum en krijg alleen dit "Sorry, we couldn't find that!.

 

Iedereen die dit forum opent krijgt allerlei onderwerpen, die krijg ik dus niet in het OP forum.

Dus ik kan er niks mee.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In bijdrage 4 en 8 staat toch echt beschreven wat je moet doen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit een kort antwoord en de zoekfunctie geeft mij geen antwoord.

Meer kan ik er niet van maken, want ik heb er niks aan.

 

Het is zeker niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen.

 

Heb mij aangemeld bij het Open PLi forum en krijg alleen dit "Sorry, we couldn't find that!.

 

Iedereen die dit forum opent krijgt allerlei onderwerpen, die krijg ik dus niet in het OP forum.

Dus ik kan er niks mee.

 

Dat PLI forum is dan ook niet meer wat het ooit was. Berichten die ze daar liever niet zien worden meteen weer verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik tijd heb, zal ik eens op het Duitse forum kijken, dit is speciaal voor de Vu+ boxen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...