Jump to content

schimpie

Members
  • Content Count

    858
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About schimpie

  • Rank
    Sat4all Freak
  • Birthday 12/08/1959

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    Renswoude
  • Interesses
    Radio en tv ontvangst, fotografie.

Recent Profile Visitors

2,158 profile views
  1. Een goed alternatief voor Discovery: Quest (HD) op 28,2 E. In het Engels, in fta en in prima HD-kwaliteit.
  2. Inderdaad ceesv "Gaat niet bestaat niet", dus: Weet iemand of het andersom wel gaat? Dus de TV aansluiten op de schotel en daar de 2e aansluiting doorzetten naar de ontvanger? Ik moet daarvoor nogal wat kabels omleggen en veranderen, anders zou ik het proefondervindelijk kunnen uitproberen.
  3. Beste mensen, Ik ben bezig onze nieuwe TV (Samsung Q60R) aan te sluiten. Ik kom het volgende tegen. Kabel van de schotel in de ontvanger. Loop-kabel naar de TV. Alleen signaal op dezelfde transponder zit signaal en als ik de ontvanger uitzet is de ontvangst weg. Dus signaal als de ontvanger aan staat, signaal is weg als de ontvanger uit is. Als ik de kabel vanaf de schotel direct aansluit op de tv werkt alles. De schotel draait ook netjes naar de satelliet die gevraagd wordt. Welke instelling staat op de ontvanger of op de tv verkeerd?
  4. Ezelsbruggetje: kameel heeft een "m" in het midden. de "m" heeft 2 bultjes. En als je 2 bulten op je banden hebt moet je zeker andere kopen.
  5. Even een waarschuwing aan een ieder die CD op wil zeggen. In december hebben wij opgezegd. Daarna werden wij gebeld, mijn vrouw nam op, ze kreeg het aanbod dat de opzegging binnengekomen was en dat men de activatie nog even door zou laten lopen zodat wij naadloos over zouden kunnen gaan naar glasvezel. Zo gebeurde ook, glasvezel kwam in januari en de kaart kon uit de ontvanger. Maar pas op! Zo'n aanbod betekent bij CD dat ze de opzegging annuleren en alleen een eenmalige korting van € 50,-- op je kaart zetten. Daarna gaat alles weer vrolijk verder. Vorige maand wilden ze ca. € 10,-- incasseren, die hebben we gestrorneerd. Direct gebeld met CD, ze zouden het rechttrekken en we kregen een (schriftelijke) bevestiging dat het abonnement nu per 1 mei opgezegd was. Het zou ook, omdat het hun fout was, (mondeling toegezegd) administratief verwerkt worden. Dat bleek een zoethoudertje, want nu kregen we een brief dat we nu € 29,80 moeten betalen. Wij hebben net besloten dit maar te doen om er af te zijn, maar we voelen ons wel onrechtmatig behandeld! Dus voor iedereen die ook zo'n aanbod krijgt? Niet intrappen!
×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy