Unetwork Posted October 25, 2000 Posted October 25, 2000 Mijn remote van de mm9200 spookt af en toe, als ik soms het volume gebruik gaat mijn reciever op zwart of gaatie naar de radio zenders toe..<BR>Heeft iemand die zelfde ervaring en is dit euvel te verhelpen?<BR><P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Guest Posted October 25, 2000 Posted October 25, 2000 <P>Hoi, <P>ik heb dit probleem ook gehad maar dan met de knop met de 5 erop en een Nokia 9500.<BR>Heb me er genoeg aan geergerd en de bootloader en de software verwijderd en op nieuw geladen.<BR>Nu werkt het weer als een tierelier.<BR><P>------------------<BR>Groetjes hobbybob
Recommended Posts