Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste Mensen,<P>Ik wou graag effe advies over het volgende<BR>ik heb een Nokia 9500. Ik wil hierop DVB98 of DVB2000 Software gaan installeren is dit aan te bevelen? Ik heb een BDM Interface en Software {Dr OverFlow} En wat is die Blocker waar men het vaak over heeft...<BR>Tja ben nieuw hier vandaar!<BR>Echt helemaal te gek dit BOARD!<P>Groetjes Jan<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by terrasoft (edited 16 November 2000).]

Posted

Hoe dit in zijn werk gaat en wat er allemaal bij nodig staat heel duidelijke beschreven in een faq op dit board.<P>Succes A.K.<P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...