Guest Posted November 16, 2000 Posted November 16, 2000 Beste Mensen,<P>Ik wou graag effe advies over het volgende<BR>ik heb een Nokia 9500. Ik wil hierop DVB98 of DVB2000 Software gaan installeren is dit aan te bevelen? Ik heb een BDM Interface en Software {Dr OverFlow} En wat is die Blocker waar men het vaak over heeft...<BR>Tja ben nieuw hier vandaar!<BR>Echt helemaal te gek dit BOARD!<P>Groetjes Jan<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by terrasoft (edited 16 November 2000).]
Guest Posted November 17, 2000 Posted November 17, 2000 Hoe dit in zijn werk gaat en wat er allemaal bij nodig staat heel duidelijke beschreven in een faq op dit board.<P>Succes A.K.<P>------------------<BR>
Recommended Posts