Jump to content

[Nokia] 9302s met gold -sp


Recommended Posts

Posted

Sinds een tijdje zit een 9302s met goldkaartje waarop autoseca geschreven staat zonder sp's stations enzo.een boel stations werken nog wel normaal.Ik weet niet wat er op het kaartje zit of niet wat ik er moet opzetten om het terug in orde te brengen.ik heb wel al vanalles geprobeerd,heb programmers +een beetje ervaring ,krijg het wel aan de praat met een zelfgeprogd goldje maar ook zonder sp.Wie kan mij helpen door tevertellen welke hex en bin ik moet gebruiken ?????Graag wat adviez van ervarener mensen !Met Dank!!!<P>------------------<BR>

Posted

Ik heb ff je topic verplaatst naar het beginners forum daar het hier een beetje off topic is.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...