Ga naar inhoud


hoe te loggen en key's te vinden


Gast Stallion45

Aanbevolen berichten

Hoi jij hebt dus hetzelfde probleem als ik, iemand nodig die ons een beetje wegwijs kan maken. Je wordt bestwel een hoop wijzer door dit hele forum eens goed door te lezen maar daarna kom je alsnog vast te zitten. Mijn ervaring. Ik hoop dat er iemand bereid is om ons een beetje erdoorheen te helpen.<P>Groetjes Salu2<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,<P>Ik zie vaak dat er mensen zijn die een key<BR>of iets over loggen hebben<BR>daar heb ik ook intresse in<BR>ik zou het leuk vinden als iemand mij<BR>wil helpen om dit te begrijpen<BR>zo dat ik ook mee kan doen met uploaden van key's..etc.<BR>ik heb een 9500 met dvb..laatste versie<BR>erop met allcam.<BR>ik maak gebruik van phoenix programmer.<BR>Als iemand de moeite wil nemen om mij <BR>enkel de basis te leren (wegwijs maken)<BR>ik hoef het maar een maal te zien of te weten<BR>hoe het zit.<BR>Dan kan ik mijn bijdrage leveren aan deze bord.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Madarbaks,<P>mm9500 via SCSI op jouw PC aansluiten en dan masterlog draaien. Moeilijkste is waarschijnlijk de SCSI verbinding. Welk deel levert eigenlijk problemen op wink.gif ?<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...