Ga naar inhoud


ISO SMARTCARD PROGRAMMER


Gast

Aanbevolen berichten

Mijn naam is Rico <BR>ik heb een probleempje en hoop dat U mij kunt helpen.<P>het zit namelijk zo <P>mijn ouders hebben net voor de paasdagen bij ****-** in den haag een schotel met een <BR>reciever gekocht<BR>een nokia 9500<BR>deze is omgebouwd met de nieuwste software DVB2000<P>aan de voor kant zit in plaats van 1 canal+ kaart een dubbele card reader<BR>in het bovenste slot zit canal+ en in de omderste zit een blanco card<BR>nu hebben zij ook een ISO SMARTCARD PROGRAMMER ED.02 ( dit staat op de onderkant van de programmer )<BR>gekocht omdat zij weten dat ik dit wel allemaal leuk vindt om een beetje te ( kloten ) sorry geintje<BR>nu hebben zij daar aan mijn ouders verteld dat ik maar op het internet moet gaan zoeken naar de FINUX programmer software ( je raad het al ) nergens iets te vinden <P>nu zijn mijn vragen :<BR>want ze willen daar niets kwijt in die zaak die zaak is dan ook niet aan te bevelen want die is echt shit, geld in het water gooien. dus je word er dan ook echt niet iets wijzer daar. <BR>wel verkopen maar een klein geheimpje verklappen waarnaar je moet zoeken ho maar <P>1 : wat voor software moet ik gebruiken voor deze card reader/programmer<P>2: kan ik van een bestaande card een copy maken <P>3: wat voor een card gaat er in , wat voor cards zijn dit het lijken wel gewone telefoon <BR>kaarten<P>hoppende dat iemand mij kunt helpen <BR>met vriendelijke groet.<BR>Rico<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Rico,<P>Om met je vragen te beginnen,<BR>Het lijkt me een Phoenix programmer die je hebt (moet ie op je com poort?) en zijn vele soorten software voor.<BR>Ik zelf gebruik Cardmaster maar er zijn dus vele andere.<BR>Of je een copie kunt maken ?<BR>Je kunt met cardwizzard 1115 je HMK en je PMK<BR>van een originele kaart halen.<BR>Maar dan moet er wel een abo op je originele kaart zitten anders heb je er niets aan.<BR>Ik kan je helaas niet vertellen hoe je verder te werk gaat maar dat krijg je hier vast wel uitgelegt als je er om vraagt.<BR>De kaart soort die er in gaat zijn je originele kaart en bijvoorbeeld de Goldwafers die kun je zelf helemaal proggen voor de verschillende pakketten.<BR>Maar dan heb je ook nog een simpel pic programmertje nodig.Maar vertel eens wat je eigenlijk precies van plan bent met je kaarten ?<BR>Dan kan ik wat gerichter antwoorden.<BR>Is het een blanco kaart of staat er nog iets op ?Barcode ofzo ?<BR>En wat betreft die zaak in Den Haag.......<BR>De Heer N*** daar probeert heel snel rijk te worden over de rug van mensen die er nog niet zo veel van weten.<BR>En dat gratis advies is vaak nog dikke onzin ook !<BR>Zijn geluk is dat er in Den Haag niet veel andere winkels zijn die hetzelfde verkopen.<BR>Goed Advies , Ga er nooit meer heen.(Tenzij je graag veel te veel betaald )<BR>Sorry moest ik toch even kwijt.<P>GR,<BR>Salem<P> <BR> <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeg SALEM,<P>ik zou graag eens in kontakt via mail willen komen is dat mogelijk.<P>zoja kan je me dan een mailtje sturen ?<BR>naar quickspot@libertysurf.nl<BR>hopend dat je me via de mail het nog een keer kan verduidelijken<P>met vriendelijke groet<BR>rico<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om nog even terug te komen op je vragen .<P>Wij hebben een klein app. in spanje <BR>Dus iedere keer moeten wij die kaarten mee nemen.<BR>Nu was onze gedachte van als wij nou zelf eens van die andere kaart een extra maken <BR>( uitlezen en een nieuwe programmeren )<BR>dan hoeven wij niet meer met die kaarten te zeulen.<P>ja je hebt gelijk het is een witte card met op de onder kant een nummer met barcode<BR>en weet je wat ik nog erger vindt ,dat ik overal op het net ( als het waar is )<BR>die kaarten tegenkomt met een prijs rond de 100 piek en in denhaag reken ze er maar liefst 300 voor <P>ik hoop dat je me een mailtje wilt sturen <BR>hoi, SEE YOU <P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Salem,<P>Ik vind dat je je gevoelens nog te licht uitdrukt omtrent **************** laugh.gif<P>****** is gewoon een TYF*&@#%*%!&^@#% oplichter. Deze man probeerde mij te overtuigen van het feit dat ik DIGITALE COAX nodig had voor m'n DIGITALE SCHOTEL alvorens ik een ongestoord plaatje kon krijgen van mijn digitale ontvanger.<P>HAHAHAHA! Echt waar het is geen grap! Ik wou dat ik het had gefilmd..<P>Mijn advies is: ga nooit naar *********. Er zijn zat echte "vakhandelaren" ***** dat absoluut NIET en hij is nog godschandalig DUUR ook.<P>Mijn 2 centen.<P>Groeten,<P>------------------<BR>o0 D0pe 0o<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 05 May 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

NU IS HET AFGELOPEN!!!!!!<P>GEEN posting meer met scheldpartijen en namen noemen.<P>Je wordt bij een volgende 'overtreding' genadeloos gebanned!!!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 05 May 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus jij weet ook waar ik het over heb,<BR>weet jij dan ook wat voor een programmer ik heb en welke kaarten ik er voor nodig heb om te stoeien ?<P>geinig, als er mensen zijn die die lui daar kennen.<BR>weet je ik had al zo'n gevoel dat het de firma DES is die gewooon onder een andere naam werken daar in dat shjopie.<P>zeg DOpe<BR>zou je mij misschien kunnen helpen ? <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...