Ga naar inhoud


duckfiles


rob1981

Aanbevolen berichten

sluit ik me helemaal bij aan, een echte vent logt zelf. Jullie nemen zeker ook liever de auto dan de fiets naar de AH ? Wedden dat de problemen met C- dan een stuk minder worden, dan zijn we nl. wel weer een hobbyboard.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zorba ik ben het met je eens.<P>En aan alle anderen: denk nog eens héél even terug aan de tijd dat je met je handen in je haar voor je eerst kaartje zat, jezelf af te vragen waar je in GODESNAAM zou gaan beginnen!<P>Nú lijkt het allemaal wel makkelijk, maar ik dénk dat het aantal mensen die daadwerkelijk de redbooks er op door hebben gelezen toch écht op hooguit één zielig handje te tellen zijn... En de rest heeft 'het geleerd van een ander'. En daar is NIETS mis mee!!!<P>Ok, berichten als 'nou, ik heb hier een ding waarvan de verkoper zegt dat het een programmer is en een stukje plastic met gouden lipjes er op, in de hoek staat een aremstrad satulietontvangert en op me dak heb ik een wasbord opgehangen, vertel me nou maar effe hoe ik vanavond voetbal ken kijke, ohja, d'r is wel haast bij!' weet ik ook niet echt te waarderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat er dan toch nog wel een site overblijft met codes, anders moeten we straks allemaal met een logger aan de gang, en met Aston en een humax word dat toch lastig, die laat zo slecht of helemaal geen updates door.<BR>Ik vraag me toch af of de meerderheid nog wel zo blij is als straks alle sites zijn verdwenen inclusief de sites met de gewaardeerde codes.<BR>En bereid zijn iemand te helpen die dit puur voor zichzelf doet lijkt mij toch niet de verkeerde instelling, uit hobby ben er daar meestal zelf ook toe bereid voor zover mijn kennis reikt. shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het echt een hobby is, mag het niet te veel werk zijn deze keys zelf te loggen. <BR>Wees echter niet getreurd, dergelijk sites zullen nooit verdwijnen als c+ zich op deze mannier op blijft stellen. Een ontmoedigings beleid doet het veel beter en dus zullen ze een mannier moeten vinden de handelaartjes buiten spel te zetten en de gratis kijker het leven zuur te maken. Dat kun je maar op 1 mannier doen en dat is meer ECM's gaan versturen en de publieke MK's uitschakelen. Daar heeft c+ het volste recht toe daar dit pure bescherming van hun commercieel belang is. Mocht dit ooit gebeuren, hang ik de vlag uit!<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet mee eens, babylon, ik vind, en zo is dit board volgens mij ook bedoeld, dat we het handwerk (qua loggen dan he) voorop moeten stellen, dus niks links naar keysites, kant en klare files enzovoorts, alleen maar voor mensen die in de sportschool ook altijd een kilootje lichter nemen, liever lui dan moe. En daarbij komen dan nog de risico's van het linken. Ik sluit me helemaal aan bij Toxicq, en het liefst heb ik C-NL helemaal weg van dit board, zo geweldig is het allemaal toch niet wat ze bieden hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@All,<P>Deze member: 8717 (Gerrie1964) is natuurlijk met onmiddelijke ingang van het board geknikkerd. Iedereen dient hier op zijn taal te letten en we maken daar geen uitzonderingen op.<P>Toxic[Q]<p>[ 04-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...