Ga naar inhoud


meer mensen naar oktoberfesten te munchen?


hemertje

Aanbevolen berichten

Wat ik bedoelde bigfoot is, dat toen je dit topic weer oppakte er sinds 7-10-2006 geen postings meer zijn geweest.

Vandaar mijn verontwaardiging over 2007.

 

PS: ik zie wel dat je alleen de oneven jaren meepakte.

  • Like 4

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites


en ik vorig jaar ook! en dit jaar tot nu toe drie uitnodigingen, waaronder de opening :D

 

ein prosit, ein prosit...

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 en 29 staan vast (plaatsen in tent :)) Daarnaast nog 1 vaste uitnodiging door leverancier (nog zonder datum) en 1 'losse' die het nog moet bevestigen. En afgaande op het drank gelag van vorig jaar heb ik er dan ook wel weer genoeg van.

 

Uiteindelijk kan je hier ook elke dag lekker in de biergarten zitten, Oktoberfest is alleen maar mooi excuus wink

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Even voor de notorische rokers onder jullie: Dit jaar mag er in de biertenten op de Wies´n nog gerookt worden. Volgend jaar niet meer.

Dat heeft de CDU/CSU er nog even doorgedrukt om geen kiezers te verliezen in verband met de verkiezingen volgend jaar. :D

 

Voor degenen die nog nooit op het Octoberfest geweest zijn is het een echte aanrader. Je moet het minstens éénmaal in je leven meegemaakt hebben.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grapjeuuuuh:

 

Ik kom enkel indien de volgende band optreedt:

http://nl.youtube.com/watch?v=PLyTrsk1Ey8&feature=related

Ik weet het , ze komen uit Tirol , maar toch .... wink

 

 

Zij die gaan , veel feestplezier smile

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bigfoot: ja, 20 minuten sbahn / ubahn van de Wiesn smile

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Heel misschien kom ik ook een kijkje nemen. Is nog niet zeker.

Als je niet in één keer naar huis wilt rijden kan er bij mij ook overnacht worden. Dan ben je op de helft. sleep

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Karlsruhe is precies 100 km bij mij vandaan.

Maar ik zou via Würzburg/Nurnberg A3/A9 gaan. Veel minder files.

De route via Heilbron of Stuttgart is een drama vanwege de verkeersdrukte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...