Ga naar inhoud


TV Vlaanderen: problemen met ontvangst en/of activering


Gast

Aanbevolen berichten

Bedankt Napoleon, misschien doe ik dat wel. Jammer genoeg hebben de meeste mensen hier een officiële Can digital fr ontvanger die geblokkeerd is op Franse betaaltelevisie!

 

aan mijn ontvanger zal het wel aan de ziby software liggen. Maar...om weer in herhaling te vallen, ik begrijp niet dat TV activatie -signalen door stuurt die VEEL ontvangers/CI niet kunnen verwerken.

 

De modale sat-fan, doet het al langer met de sat en heeft weer geen zin om weer andere aparatuur aan te kopen, alleen omdat TV een rot activatiesignaal uitzendt.

 

Erger, als de activatie niet werkt, dan is de kans groot dat de update niet wordt herkend. Daarom wacht ik nog even met het kaartje op te sturen, eer daar meer duidelijkheid over is!

 

Even nieuws tussendoor voor degene die hun kaartje proberen te activeren: Niet meer langs Ned 1, maar op Canvas. Meer kans op slagen, behave bij deze jongen!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 185
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

[color:"red"]VERPLAATSTE POSTING VAN WILLIBALD: [/color]

 

Willibald

Nieuw hier

 

 

Lid sinds: 27/09/2002

Berichten: 9

Re: TV Vlaanderen: nieuwtjes, evolutie, commentaren [Re: spongebob]

# 1099459 - 28/02/2006 17:02 Bewerken Antwoord Citaat Snel antwoord

 

 

 

Zaterdag heb ik na on line registratie mijn kaart laten activeren maar tot vandaag heb ik nog steeds geen beeld van TV V.

Mijn ontvanger is een Manhattan met CI.De cam module die ik eerst gebruikte was een ASTON versie 1.2 die ik dan na het lezen van de berichten op dit forum vervangen heb door de Mediaguard van TV Vlaanderen.

Als ik nu via het menu van de ontvanger de Smartcard raadpleeg zie ik dat deze herkent wordt evenals het nummer maar de datum blijft nog steeds op 00/00/0000

staan.

Rond 11 uur deze morgen heb ik dan naar TV V gebeld en zei men dat ze me opnieuw gingen activeren.

Met een andere ontvanger Comwell MC 35 met ingebouwde CAS lukt het ook niet alhoewel ik voor het ontvangen van het activatiesignaal van Canal Digitaal Ned.

geen enkel probleem heb.

Ik heb teneinde raad dan maar een mail naar hun gestuurd en vermeldt dat de abonnementsovereenkomst niet opgestuurd wordt zolang de kaart niet werkt.

Als TV Vlaanderen iedereen verplicht om een goede werkende Receiver te vervangen door hun goedgekeurd toestel dat niet eens de vrije kanalen kan ontvangen als er geen kaart insteekt zou het kunnen da er nog meer kandidaten afhaken en zou ik het spijtig vinden dat dit projekt opgedoekt zou worden wegens te weinig belangstelling

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
[color:"red"]VERPLAATSTE POSTING VAN WILLIBALD: [/color]

Willibald
Nieuw hier


Lid sinds: 27/09/2002
Berichten: 9
Re: TV Vlaanderen: nieuwtjes, evolutie, commentaren [Re: spongebob]
# 1099459 - 28/02/2006 17:02 Bewerken Antwoord Citaat Snel antwoord



Zaterdag heb ik na on line registratie mijn kaart laten activeren maar tot vandaag heb ik nog steeds geen beeld van TV V.
Mijn ontvanger is een Manhattan met CI.De cam module die ik eerst gebruikte was een ASTON versie 1.2 die ik dan na het lezen van de berichten op dit forum vervangen heb door de Mediaguard van TV Vlaanderen.
Als ik nu via het menu van de ontvanger de Smartcard raadpleeg zie ik dat deze herkent wordt evenals het nummer maar de datum blijft nog steeds op 00/00/0000
staan.
Rond 11 uur deze morgen heb ik dan naar TV V gebeld en zei men dat ze me opnieuw gingen activeren.
Met een andere ontvanger Comwell MC 35 met ingebouwde CAS lukt het ook niet alhoewel ik voor het ontvangen van het activatiesignaal van Canal Digitaal Ned.
geen enkel probleem heb.
Ik heb teneinde raad dan maar een mail naar hun gestuurd en vermeldt dat de abonnementsovereenkomst niet opgestuurd wordt zolang de kaart niet werkt.
Als TV Vlaanderen iedereen verplicht om een goede werkende Receiver te vervangen door hun goedgekeurd toestel dat niet eens de vrije kanalen kan ontvangen als er geen kaart insteekt zou het kunnen da er nog meer kandidaten afhaken en zou ik het spijtig vinden dat dit projekt opgedoekt zou worden wegens te weinig belangstelling


Helemaal juist! Ik zit me al 4 dagen zenuwachtig te maken en van alles te proberen! nu zelfs om de soft van mijn Pioneer 100 nl tevervangen, waar ik een echte kluns in ben....

Is ergens een E-mail adres waar we allemaal kunnen mailen om ons beklag te doen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt de door TV Vlaanderen uitgezonden activering loggen en dan manueel met een Phoenix-kaartlezer naar de kaart sturen. Het is geen magie of hack, je doet alleen maar manueel wat eigenlijk je ontvanger automatisch zult doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euh ik heb een kaartlezer ergens liggen, die ik gebruikte in de tijd van seca 1, zou een phoenix kunnen zijn... Moest worden aangesloten op de computer...

 

Was mogelijk keys in te brengen, maar die ligt ergens in de kelder.

 

Neen er staat gold programmer op, dat zal wel iets anders zijn...

 

Al die dingen die ze ons hebben verkocht in 20 jaar sat. Hoe eerlijker je het speelt, hoe moeilijker precies...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij met je kaartlezer toen Seca1 kaarten hebt bewerkt met programmas zoals MKF, dan is het juist. Helaas herkent MKF de ATR (answer-to-reset) van de nieuwe kaarten niet. Jij moet dus een andere programma gebruiken, bijvoorbeeld Fioletowy. Als jij bij het openen van de COM port deze ATR van je kaart ontvangt, dan werkt het goed:

 

atr ->3BF711000140967070370E6CB6D6900000

 

Zend dan je kaartnummer in een PM en ik zal naar de activering voor je kaart zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen nu begin ik toch een beetje te twijfelen of mijn Manhattan Skyline 3000 overweg kan met het signaal van TV V.

Als ik via het menu de Smartcard raadpleeg zie ik nu het volgende:

OPI 3 OO/00/OOO0 (d/m/y)

TV VLAANDEREN 30/4/2006 (d/m/y)

Volgens mij wil dit dan toch wel zeggen dat de kaart het activatiesignaal ontvangen heeft of ben ik mis ?

De kaart zit nu in de Mediaguard module van TV V.

Ik ben van plan om deze namiddag eens de module en de kaart bij iemand anders die een Humax toestel heeft te proberen

 

Willibald

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ziet er naar uit dat je tuner niet met de tvv module overweg kan.

Misschien dat er een update voor je tuner het probleem oplost. Heb zelf geen ervaring met de manhatten.

Maar wel met de Humax, die werkt namelijk niet tesamen met de oude aston modules (1.04 en 1.05) en de smartcard van tvv. Smartcard van cdn werkt er wel mee.

 

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...