Ga naar inhoud


2e TVV kaart


edbe

Aanbevolen berichten

Ja, maar ik bedoelde de kijkcijfers bij gewone TV (kabel of gewone antenne zoals vroeger) en het PPV gebeure van de schotel.

 

Hoe het allemaal werkt bij Telenet en Belgacom hoef ik niet te weten, want dat heb ik toch niet

Link naar reactie
Delen op andere sites


PVV via schotel weet ik niet van allemaal, maar TVV heeft dat toch niet.

 

Bij SKY UK heeft de SKY digibox een ingebouwde modem. De digibox houd bij welke PVV's je besteld hebt, en belt regelmatig eens naar SKY om het door te geven.

 

 

Bij easy.TV (duitsland) bestel je ofwel via een duur betaal-telefoonnummer, ofwel over internet.

 

Hoe het bij bvb TPS of D+ geregeld is weet ik dus niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, TVV heeft geen PPV (misschien in de toekomst).

 

Ik dacht dat de verkoper vertelde dat mijn Aston een aansluiting heeft voor een modem om PPV te ondersteunen (maar omdat dit niet beschikbaar was heeft hij er verder niks over verteld).

 

Ik had hier ook gelezen dat somige receivers met 2 smartcard slots het 2de slot gebruiken om een betaalkaartje (proton of chipknip) in te steken om zo PPV aanvragen te betalen.

 

Dus vroeg ik me af hoe dit eigenlijk werkte, maar er is blijkbaar geen standaard systeem dat ze gebruiken (ieder zowat zijn eigen systeem).

Link naar reactie
Delen op andere sites

De PVV kan met een simpele SMS of via een telefoon nummer. Daar geef je gewoon je kaart nummer door en de nummer van de film die je wil zien.

 

Zo werkte dat toch bij "ISH" kabel firma, waar Ik werkte.

De film heb je dan voor de hele dag. Alsof je die in de videotheek bent gaan hale.

 

Wat de kijkcijfers betreft, hebben er een 100 tal gezinnen in Vlaanderen een apparaatje in huis waar elk gezins lid een code heeft. Zo wordt er geregistreerd wie naar wat kijkt.

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de antwoorden in de vorige thread zou ik zeggen dat als je originele TVV-kaartje samengaat met je ontvanger (al dan niet met een cam) dan kan in principe smartwi ook werken... het blijft natuurlijk probeerwerk.

 

Alle info over TV Vlaanderen en ontvangers in volgende thread:

 

http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=1#1128392

 

Mvg,

adupont.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...