Ga naar inhoud


[TF5510pvr ]2e tuner niet de zelfde kanalen als tuner 1 te krijgen


Baakey

Aanbevolen berichten

Weet iemand wat de oorzaak kan zijn dat je in tuner 1 meer dan 500 kanalen kan vinden en op tuner 2 maar 238, met de zelfde instellingen. En dan natuurlijk op tuner 2 de nederlandse zenders niet. Die waren vorige week op tuner 2 ineens weg en ik hoopte dat ik die na de firmware update weer terug kon vinden, wat dus niet gelukt is .Ik zou geneigd zijn te denken dat die tuner kapot is, maar dan zou ik op tuner 2 toch niets moeten ontvangen.

TF PVR5510 Astra 1, 2 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het kopieren van 1 naar 2 heb ik gedaan, maar krijg geen beeld dan, het balkje van de kwaliteit is ook niet groen. Tenminste niet op de nederlandse, ik krijg opsommige kanalen wel beeld maar dat zijn veelal BBC en andere engelse zenders.

TF PVR5510 Astra 1, 2 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook zo ik heb 3 lnb met ieder 2 aansluitingen. Trouwens bij tuner 1 staat de DeSEqC 1.1 op 4 van 4 en de DiSEqC 1.0 op 1 van 4 allebijde balkjes (niveau enkwaliteit) slaan dan uit.Bij tuner 2 moet ik de DiSEqC op 3 van 4 zetten wil in ieder geval het niveau nog uitslaan. Het enige wat ik nog kan verzinnen is dat de coaxkabel op het dak niet meer goed vast zit.Maar kan je dan uberhaupt nog wel ietsontvangen op tuner 2

TF PVR5510 Astra 1, 2 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, die heb ik dan nu in elk geval zo neer gezet. Blijft nog dat ik op tuner 2 nergens het kwaliteits metertje zie uitslaan. Maar dan staat er in ieder geval weer iets zoals het moet. Dat is het vervelende als je er aan ga zitten wegens geen ontvangst, je verziekt meer dan dat je goed doe. ( Ik in ieder geval)

TF PVR5510 Astra 1, 2 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit probleem ken ik, kijk eens bij instalatie / lnb frequentie, deze moet op 9750/10600 staan maar ik heb bij sommige tf gezien dat ze na een scan ineens op 9750/10700 stonden, en ja dan heb mis je ned kanalen en nog enkele transponders.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een hele goeie, nu doet 2 het goed.dus is het de kabel, cq aansluiting op het dak. Ik had gisteren al met die kabels in mijn hand gezeten en gewoon niet verder gedacht. Bedankt voor het net even logischer denken als dat ikzelf deed. Nu nog even aan Sint en Piet vragen of ze even de boel willen vastdraaien, als ze toch het dak op gaan.

TF PVR5510 Astra 1, 2 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...