Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast

Geen Nederland 2 en 3 op mijn tv (ingebouwde tuner) sinds Digitenne update

Aanbevolen berichten

Gast

Ik heb een plasma tv met ingebouwde digitale tuner (pioneer 427xd) met een conax module zodat ik digitenne van KPN kan ontvangen. Alles werkte prima totdat KPN een paar dagen de digitenne-update doorvoerde. Sindsdien ontvang ik geen Nederland 2 en 3 meer (de rest van de kanalen wel gewoon). Dit is helemaal vreemd gezien het feit dat dit juist “gratis” kanalen zijn die iedereen kan ontvangen. Ik hoor trouwens wel het geluid van de zenders…

Heeft iemand hier een suggestie voor een oplossing of enig idee waar het aan kan liggen? KNP ondersteunt geen alternatieve tuners dus daar kan ik niet terecht met mijn vraag.

Hoop dat iemand mij hier kan helpen!

Bij voorbaat dank!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben niet bekend met digitenne, maar een kleine suggestie:

Verwijder uit de zenderlijst ned 2 en 3. Scan daarna alle zenders. Waarschijnlijk kun je nu wel het beeld zien van ned 2 en 3. Vermoedelijk heeft KPN de video pid van beidde zenders aangepast.

Met vriendelijke groet, paardengek

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heeft die Pioneer niet zoiets als "wis alle kanalen" of "terug naar fabrieksinstellingen". Heb je dat al geprobeerd?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Probleem van de verdwenen zenders opgelost... Zelf niets gedaan, opeens waren de kanalen terug, zal wel aan KPN hebben gelegen. In ieder geval bedankt voor de hulp!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Welk type CONAX module gebruik je als ik vragen mag?

Wat koste dat ding en bevalt die verder goed?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

ik heb mijn conax via de ***geen-reclame*** website besteld (even zoeken op de site bij digitenne)

bevalt mij zeer goed! naar mijn mening stukken beter dan het aparte kastje met een scart kabel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier soortgelijke problemen met een strong SRT5000. Niet alle zenders worden gevonden, ook niet na een rest (fabrieksinstellingen). Is dit probleem bij iemand bekend en veel interessanter, is het op te lossen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Probleem lijkt opgelost door nieuwe antenne: blijft vreenmd! In deze nieuwe antenne zit een lampje, in mijn oude niet. Nou ja het probleem is opgelost!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen