Ga naar inhoud


[TF5000CI+] Nieuwe software voor de Topfield 5000ci plus


Gast toppertopfield

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Problemen!

Niet enkel kan ik de favorietenlijsten niet hernoemen (zoals gemeld), maar (behalve in de eerste) kan ik in de favorietenlijsten ook niet in zappen (P000 op display).

Ik probeer er andere firmware in te laden, doch tevergeefs: (fout)melding E-06 en "external error".

Ik zie bij Topfield-Korea ook geen firmware voor 5000ci-plus, weet iemand waar ik de laatste officiële firmware kan afladen?

dank.

Lapke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Firmware oplaad naar TF5000CI-plus is gelukt.

Ik keeg een vreemde taal, blijkbaar persisch.

Ik kan evenwel geen nederlands kiezen.

Device versie= 5.0.91 (terwijl ik aanvankelijk 5.0.93 had)

en Firmware versie = TF-MSCI16 5.05.84 (terwijl ik voorheen TF-ESCI16 5.05.97) had.

Zouden die M respectievelijk E in de firmware versie kunnen verwijzen naar Middle-East en Europe?

OTA meldt: geen nieuwe firmware beschikbaar.

Iemand een raad?

Lapke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van bij Topfield-Korea nu toch de firmware voor "5000CIP" geprobeerd: Sys_502-2005Aug17.tfd

Ik kan die evenwel niet laden: na "processsing" krijg ik meteen "E-06" op display en de PC-melding "external error".

Ik betwijfel ook of dit geschikte soft is gezien mijn systeem-ed = 4501 is.

Wat nu?

Lapke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee de 5000CIP is een 5000CI met extra positioner sturing. Je durft wel, niet passende firmware proberen te laden!

 

De Middle East versie heeft gewoonlijk ook Engels, dacht ik.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Nee de 5000CIP is een 5000CI met extra positioner sturing. Je durft wel, niet passende firmware proberen te laden!

De Middle East versie heeft gewoonlijk ook Engels, dacht ik.


Als er op de site van de producent enkel 5000CIP staat, dan zou je toch vermoeden dat dit voor "plus" staat...
Middle East-versie heeft inderdaad Engels, maar ik behoef Nederlands...
Lapke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de uitgebreide discussie gevolgd en was wantrouwig, maar ik dacht: "als het misgaat, haal ik bij de producent toch de laatste versie officiële firmware op voor seriële oplaad".

Tot mijn verrassing kan ik daar het product TF5000ciPlus niet vinden en dan ook geen bijhorende firmware. Ook bij Topfield-Duitsland niet. Hoe kan dat nu?

Anderzijds vraag ik me af hoe deelnemers aan deze discussie kunnen melden dat deze alternatieve soft goed werkt als ik in de favorietenlijsten (behalve de eerste) niet kan zappen...

Lapke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...