Ga naar inhoud


[Strong 8000] Kanalen uploaden via de pc in de strong8000!


Gast

Aanbevolen berichten


Dank u, TeeBee,<BR>Ik heb m'n doppen nog eens flink losgetrokken en weer gezocht, maar waarschijnlijk ben ik niet al te nozel!<BR>Voor de 8000 kan ik alleen maar de originele software vinden, versie 15, die dus al in m'n ontvanger zit.<BR>Er wordt daar wel gesproken over een map Loader en een bin-file, maar zoals ik het begrijp wordt dan ook gelijk de gehele software in de ontvanger vernieuwd, en dat hoeft nou ook weer niet!<BR>De settings-editors e.d. voor de andere types durf ik niet in m'n 8000 te laden, straks komt er rook uit en zit ik met gebakken peren!<BR>Of zit ik er weer helemaal naast?<P>Groetn, Swieberd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeg jongen denk je nu echt dat wij zo dom zijn en dat progje van Strong niet kennen ???.<BR>Dat gebruik ik al een dik jaar .<BR>Waar het over gaat is dat er geen echte editor is te verkrijgen voor die ontvanger .<BR>Kijk een bin file uit lezen kan iedereen .<BR>En die bin van Willy ga ik hier echt niet in de ontvanger laden het is gewoon al de rotshooi van Astra met alle kanalen erbij die niet werken .<BR>Kijk kom eens met een echte editor af zoals bij de Nokia Mediamaster zodat je alles echt zelf kan doen .<BR>groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarmee kun je zo'n bin-file dan uitlezen?? Ik heb ondertussen een hoop progjes verzameld, maar het lukt mij niet om zo'n file uit te lezen.<BR>O ja het Strong programma is hier ook ontploft! Het installeren ging prima, het opstarten iets minder -> Kreeg een joekeloerus van een systeemfout!!<P>"Swieberd zocht en blijft verder zoeken!" <P>Groetn, Swieberd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb je wel het goeie programma gezien op strongsat.. even lezen wijst<P>The actual update program looks like this: <P> Start this application<BR> (Start > Programs > Strong > SRT<BR> 8000 H Update) <BR> Select the Comport<BR> using the Com option in<BR> the menu bar (see<BR> picture) <BR> Browse for the file:<BR> da2ned.bin in the<BR> directory c:\loader, using<BR> the File option from the<BR> menu bar, and double<BR> click. <P>ik denk dus dat je die file da2ned.bin alleen moet veranderen voor de strong zenderlijst.<P>wat heb je dus nodig<BR>strong loader, alleen verkrijgbaar met versie 15. maar volgens mij hoef je deze niet perse te gebruiken<BR> <A HREF="http://www.strongnl.com/downloads/software/srt/srt8000.exe" TARGET=_blank>http://www.strongnl.com/downloads/software/srt/srt8000.exe</A><P>en strong file voor zenderlijst<BR>zie downloadzone---misc <BR>STRONG 8000 channel list "Thanks to SatWilly" <P>deze bin file kun je dan laden IPV versie 15<P>ik hoop dat het werkt, zelf nog niet geprobeerd,<P>succes, brab

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch bestaat er al een editor blijkbaar. Een grossier van satellietapparatuur bied de strong aan met de juiste volgorde, ned1 op 1 dus. Die mensen gaan echt niet alle ontvangers voorprogrammeren. Ze vlogen er per pallet bij hun uit.

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...