Ga naar inhoud


Alles over de nieuwe VISIOSAT BIG-BISAT


Tuurtje

Aanbevolen berichten

officiele link:

http://www.visiosat.com/home/gamme/category-index.php?cat=1

 

PDF Brochure:

http://www.visiosat.com/images/products/fichebigbisat-web%20gb.pdf

 

Receive all you want everywhere you want!

 

Exclusivity Visiosat: alignement software

 

Replying to the high quality standards of VISIOSAT this antenna has been developed for world wide multiple digital satellite applications. Remaining simple and exceptionally nice looking, you will be able to fi nalise your multiple satellite applications very easily !

 

Staat toch wel op mijn verlanglijstje, huidige bisat G4 ook wel OK echter vind ik wel dat je hem niet echt goed kan uitrichten.

Is altijd compomise tussen de 4 LNB.

 

Ook is hij een slag groter dan de oude: H bij B:

64 x 75 Oude Bisat

70 x 91 voor BIG-BISAT

* weet alleen niet of je hier veel winst mee haalt

 

Heb begrepen dat je er tot maximaal 8 LNB in kan stoppen wordt standaard geleverd incl. 4 LNB houders

 

Ben zeer benieuwd naar de eerste gebruikerservaringen

 

Tuurtje

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 328
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ook leverbaar een 3graden monoblock, dus dicht bij elkaar liggende satelieten ook goed te regelen!

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Is de Bisat niet officieel op 2 LNB's berekend


Oorspronkelijk wel, maar nu leveren ze ook officieel de G4 beugel.

Ik zat eerst te twijfelen maar heb een maandje geleden toch de G4 beugel op mijn bisat gezet omdat de nieuwe schotel toch duur is en het de vraag is of deze echt beter zal zijn. Dan gaat het mij alleen om regenreserve want 13, 19, 23 en 28 vind ik de mooiste posities en ook genoeg. Het schijnt dat de nieuwe nauwkeurig uitrichten vraagt en daarmee is mogelijk de kans dat bij wind uitval kan optreden net zo groot als de oude bisat bij regen.
Wat echter dat laatste betreft: ik heb de gewone nu ruim twee week hangen en ook met het afgelopen zeer slechte weer geheel geen uitval gehad!. Moet je nu een nieuwe kopen dan zou ik nog even de resultaten afwachten, heb je de oude dan kan je deze rustig laten hangen lijkt mij. Nog een nabrander: het lijkt bij de nieuwe alsof de lnb houders niet in hoogte verstelbaar zijn. Dit is juist bij de oude heel mooi af te stellen. Op de foto is het niet goed te zien dus misschien zijn ze wel in hoogte verstelbaar?

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Is deze Big Bisat nu al te koop in Nederland? Ik zie enkel nog webwinkels met de tekst "binnenkort" of "wordt verwacht". Ook mijn locale satboer levert deze schotel (nog) niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De eerste lading is deze week uitgeleverd. Dus hij moet, misschien mondjesmaat?, zo hier en daar te vinden zijn. Ik ga eens kijken wat voor moois het allemaal is. De Fransen hebben ons wel weer lang laten wachten hoor :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord en de foto's. Inderdaad geeft de bigsat geen groot verschil, maar juist dat stukje meer om de Thor beter te kunnen ontvangen. Die hangt bij mij altijd op het randje van ontvangst en krijg dat niet beter op de bisat. Ik ben toch van plan zo'n schotel te kopen. Ik kan vast wel weer iemand blij maken met mijn huidige bisat (28-23-19-13-5).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu zijn ze al vlot leverbaar maar voor de software te gebruiken om hem exact te richten moeten we nog even wachten.

 

Ik denk dat zijn grootste voordeel is dat er 4 quad lnbs aan kunnen met coax kabels zonder dat de arm of de schotel breekt of buigd want bij de gewone visiosat is dit bij mij al meerdere malen gebeurd.

 

En zo duur is hij niet, hij schilt wel zo een 50€ in verschillende winkels.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Samoht

Ik denk dat zijn grootste voordeel is dat er 4 quad lnbs aan kunnen met coax kabels zonder dat de arm of de schotel breekt of buigt want bij de gewone visiosat is dit bij mij al meerdere malen gebeurd.


Is dit een bekend probleem bij de visiosat? confused

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist de visiosat big bisat in elkaar gezet.

 

Alles is mooi verpakt, er zitten 4 lnb houders in de doos.

Montage is relatief eenvoudig.

Ik vraag mij wel af wie deze schotel in 10 minutjes kan plaatsen (staat op de doos).

De big bisat ziet er veel steviger en weersbestendiger uit dan de wavefrontier. De afwerking van de lnbhouders en het rail systeem is echt beter. Geen kleine vijzen die je in de plastick moet vastdraaien en een stuk lichter. Echt een top schotel.

De hoek van de WF90 zal wel een beetje groter zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...