Ga naar inhoud


RNN7 uit de lucht.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Het schijnt dat de belastingdienst een inval heeft gedaan bij RNN7 en inmiddels zijn ze uit de lucht er staat hier een testbeeld voor met "VERBINDING IS ONDERBROKEN".

 

Nou ja echt missen zal ik hem niet. confused

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oh, RNN7 is overleden? :D Best jammer eigenlijk, was wel een leuke zender als je eens naar amateur-tv wilde kijken! Straks als ik thuis ben even kijken of het testbeeld nog te zien is, iemand screenshots?! :D

 

De site (www.rnn7.nl) is ook offline...

 

Wel weer een zender uit het pakket van CDS. Gaan ze dit nog is compenseren. Na BBC Prime en nu dus RNN7 en Extreme Sports (die enkelen blijkbaar nog wel ontvangen) mag CDS toch eens met een oplossing komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Belastingdienst legt beslag op inboedel RNN7

Uitgegeven op donderdag 05 juni 2008 om 14:49:31

 

(Novum) - De Belastingdienst heeft donderdagochtend een inval gedaan bij het Rotterdamse commerciële televisiestation RNN7. Het gaat niet om een strafrechtelijk onderzoek, er werd een belastingschuld geïnd. Daarbij zijn verschillende goederen in beslag genomen.

 

Inhoudelijk kan de woordvoerder van de Belastingdienst niet veel over de zaak zeggen wegens een geheimhoudingsplicht. Wat er precies is meegenomen, wordt dan ook niet bekendgemaakt. Volgens een medewerker van RNN7 stond er een vrachtwagen voor de deur, maar ook hij weet niet wat er in beslag is genomen. RTV Rijnmond meldt dat de zendapparatuur is meegenomen. De zender staat op zwart.

 

RNN7 is telefonisch niet bereikbaar voor commentaar. Ook directeur Leo Houkamp is onbereikbaar. Houkamp werd zelf vorig jaar opgepakt op verdenking van belastingfraude. De zender trof toen een schikking met de fiscus. Volgens RNN7 liep het destijds af met een sisser.

 

Bron: nieuws.nl

 

En mijn werkgever had net meegedaan met "het leukste bedrijf", ik kom echt niet meer bij :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast PieterB

Opnieuw is RNN 7 uit de lucht gehaald.

Diverse bronnen, zoals NOS teletekst melden dit.

Het is opnieuw de Fiod die de zender uit de lucht heeft gehaald.

Op het kanaal van de zender op de satelliet staat nu een gekleurd scherm met "Verbinding is verbroken".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb destijds veel afleveringen van Wittekerke opgenomen die door RNN7 werden uitgezonden toen hij nog op Astra 19.2° Oost te ontvangen was.

 

Wittekerke was ook t enige programma dat mij interesseerde op RNN7! smile

 

Wittekerke aflevering 462 tot 607 heb ik in mijn bezit, toch bedankt RNN7.

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer dat dat testbeeld nog 1.4mbit verbruikt aan bandbreedte laugh

 

de EPG loopt ook gewoon nog door :')!

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

RNN7 is gestart met een zomerprogrammering! :D (zie de site). Vind ik wel grappig, met herhalingen van herhalingen dan ofzo. Satellitemagazine zegt verder dat volgens bronnen RNN7 niet meer te zien is in Zeeland. Dat zou betekenen dat CDS de enige is die RNN7 nog doorgeeft, m.u.v. op een aantal plaatsen UPC analoog tot 1 juli... blush

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...