Ga naar inhoud


Basispakket naar €9,50 en nieuwe abonnementsvormen op komst


W3ird_N3rd

Aanbevolen berichten

aukemuis heeft blijkbaar goede informatie: ik heb een brief van CDS gehad en het basispakket gaat inderdaad met €0,55 omhoog. Hoewel er verder niets over staat in de brief spreekt men nu van het "reguliere tarief van €13,50" voor het familiepakket, dus dit zal ook wel omhoog gaan. Direct opzeggen vanwege deze prijsverhoging mag nu wel volgens de brief.

 

Verder komt Oranje TV erbij in basis (wisten we al) en interessanter:

Citaat:
"En we werken nieuwe abonnementsvormen uit die nog beter op uw wensen aansluiten. Zoals de mogelijkheid om met enorme korting op uw 2e televisie naar al uw favoriete zenders te kijken."

Het lijkt er helaas op dat hiervoor een goedgekeurde ontvanger aangeschaft moet worden (blegh) en dit alleen geldig is icm. een familiepakket: de 2de familiepakketkaart kost dan slechts €2,50/maand. Het is iig beter dan hoe het nu is.

 

Wat mij wel bevreemd is dat er niets instaat over BBC Prime. Buiten de e-mail heb ik volgens mij geen brief ontvangen over het verdwijnen hiervan, of ik moet hem gemist hebben.. Als die brief er idd niet is geweest is dat toch behoorlijk schofterig.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb vandaag ook die brief gehad, terloops wordt even vermeld dat het basis abbo 55 cent duurder wordt en verderop staat heel netjes dat het abbo opgezegd mag worden, dat is voor het eerst.

Wat ik echter veel belangrijker vind zijn die nieuwe abbo vormen. Graag ook 1 met alleen hd pakker voor 4,99 euro. dat zou ik geweldig vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wanderer

Klopt, heb je het linkje onder "aukemuis" gemist? Maar nu is het officieel, dus een nieuwe thread in het nieuwsforum. wink

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...