Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Sjaak(k)

Girotel

Aanbevolen berichten

Sinds 27 juni kan ik niet meer Girotellen (off line). Dus mijn telefoon modem kan nu wel weg. Ik heb me geregistreerd bij Girotel on line, en alle wacht en inlog en tancodes codes ontvangen. Ik heb me al ingelogd bij mijn Postbank.nl. Dat ging goed, maar vandaag logde ik in, en wat stond er:

Origineel bericht van: Postbank.nl
Welkom null

Dit is uw eerste bezoek aan Mijn Postbank.nl

eek:D

Mijn vrouw zegt wel eens, wat ben jij een "nul" als ik weer eens iets vergeet, zou ze nu toch gelijk krijgen wink

Of zou Jan Mulder en mevr Ssharrenburg in ket complot zitten samen met die blauwe leeuw confused

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

kan het zijn dat ze jou naam met het saldo verwisseld hebben hihi :D

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens mij hebben ze dit al maaaaaanden gelee gemeld dat dit eruit ging...

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Origineel bericht van: WPW
Volgens mij hebben ze dit al maaaaaanden gelee gemeld dat dit eruit ging...


Wel maaaanden geleden gemeld ja.
Daarom zal null zich ook wel hebben aangemeld bij girotel
"ONLINE"

Maar, sjaak(k)
Heb je niet per vergissing bij de aanmelding ipv je naam null ingevuld?
De postbank geeft (bij mij) altijd mijn (toen dertijd) ingevulde
naam achter: welkom meneer........

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Op zichzelf is mijnpostbank.nl een grote verbetering tov Girotel.

Ik heb zelf het gratis programma Offline rekening Overzicht,

waarin je alle data van Girotel en mijnpostbank kunt samenvoegen.

 

Op http://www.orov.nl staat dan ook :

Bug in Mijn.Postbank.nl zorgt voor de tekst NULL in het veld mededelingen. Klik

hier voor de oplossing ...

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo Jos, dat programma OROV(gemaakt door een Haarlemse kapper :D ) ook, beter dan het betaalde programma wat de Posbank een jaar gratis aanbied. De storing zat bij de Postbank, mijn gegevens verschenen niet. Op die "null" plaats verscheen later mijn naam. Toch vond ik Girotel off-line safer en je hebt overzichten van jaren terug. Ik vind mijn Postbank wat onoverzichtelijk en barst van de reklames en beleggings verzekeringen waar ik geen prijs opstel. Toen ik me aanmelde vroeg de man of ik tevreden was tot nu toe, ik zei Nee. Hij had dit meer gehoord nav bovenstaande argumenten.

Ik heb 3 rekeningen en moest de 3e van mijn vrouw weer toevoegen en daar gaat weer 8 dagen overheen. De en/of rekening stond er wel bij, dus waarom niet die rekening van mijn vrouw, die is toch gekoppeld aan die rekening crazy Bij Girotel off-line was deze wel gekoppeld smirk

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb met dat OROV-programma ook alle gegevens vanaf 1993, toen ik met Girotel begon, je kunt die data exporteren vanuit Girotel en als csv importeren in OROV.

Zoeken en sorteren is erg eenvoudig.

Je hebt wat betreft het on-line gebeuren zeker gelijk, maar de commercie is al jaren actief. Wat dat aangaat zou het weer de Rijkspostspaarbank moeten worden. :D

Ik hou mijn hart vast als het straks de ING wordt.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Een beetje off-topic, maar wel gerelateerd aan Postbank en "null"... :-)

 

Mijn vrouw heeft het twee jaar geleden voor elkaar gekregen om haar postbank girofoon pincode te veranderen in "0123". En toen gebeurde er dit:

 

"Goedemiddag, welkom bij de Girofoon van de Postbank. Toets uw rekeningnummer".

 

<rekeningnummer intoetsen>

 

"Toets uw pincode, of als u die niet heeft een nul"

 

<0123>

 

"U wilt een nieuwe pincode aanvragen...". Mijn vrouw - als a-techneut 1e klas - hing op en probeerde het twee keer opnieuw, voordat ze doorhad wat er nu echt gebeurde...

 

We hebben toen de klantenservice gebeld, dit uitgelegd en de dame van de Postbank kwam niet meer bij :-)

 

Conclusie: Postbank automatisering is niet altijd even sterk geweest ;-)

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

  • Wie is er online   0 leden

    Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.