Ga naar inhoud


schema`s gebruiksaanw en programma`s


Steve

Aanbevolen berichten


Door overstap naar een andere provider werkt het weer volgens onderstaande gegevens.

 

tp://82.171.171.8

schematic

schematic

Groeten Steve

Zijn die gegevens nog actueel? ik zou even willen inloggen, voor een samsung microgolfoven mw82p-x maar krijg time-out.

post-40019-0-95270500-1462195778_thumb.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank steve

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

vervang eens de hf pentode (pos nr B2)  dit is een  EF9 buis

Ik had nog een identieke 680a.

Alle buizen uitgewisseld maar geen verschil.

Heb radio uitgebouwd, maar ik denk dat het aande golfbereiktoetsen ligt. 

Eentje gaat zo zwaar dat ik denk dat ze hem geforceerd hebben en de contacten niet goed op elkaar komen.

Dus daar moet ik eens goed voor gaan zitten in de vakantie of zo.....

Ook bedankt voor het schema, dat had ik al gevonden.

Mocht iemand fysiek hulp kunnen bieden met de klus dan hoor ik het wel.

Bedankt voor het mee denken steve...

 

Gigablue Quad HD Plus

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht dat je de golfbereik schakelaar al gereinigd had (volgens mij kan je die ook nog afstellen)

Had ik,  maar geen resultaat. Heb de instructies gelezen, maar dan moet je hem uitbouwen. Zoals gezegd, denk ik dat hij beschadigd is die ene toets valt gewoon niet goed in de juiste stand.

Dus wat ik zeg, nog maar eens proberen in mijn vakantie....

 

bedankt voor het mee denken.

 

Gigablue Quad HD Plus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Heeft iemand misschien het schema van een Dell 1707FPVt monitor? Monitor gaat aan en beeld valt meteen weg. Scherm en digitale gedeelte werken goed. Zit in de voeding, waarvan alle condensatoren al zijn vervangen.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 dezelfde monitoren. Heb de voedingsprint omgewisseld en het probleem ging naar de andere monitor. Bij het aanzetten gaat het backlight even aan en weer uit. Groene powerlampje blijft branden. Deze storing komt vaker voor, maar dan is het het buisje. Nu dus niet.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Vorige probleem uiteindelijk niet op kunnen lossen.

 

Nu volgend probleem. Heb een panasonic 42FT60 tv. Mooi beeld. Eigenaardige is dat er een zeer irritant tikkend geluid om de 40 seconden is te horen. Zelfs als de tv in standby staat. Denk iets met de temperatuur aangezien het hier overdag al zo'n 30 graden is, in de winter geen problemen ermee. Is er misschien een service manual beschikbaar? Ik denk dat er een irritant relais inzit die een fan aanstuurt.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...