Ga naar inhoud


tomtom6 geeft geen splitsing (autosnelwegA76 EN A2)


sattos

Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik heb nokia n95 en ik tomtom 6 opzitten.Alles loopt naar behoren behalve op 2 punten na.Ik ben van de week richting Scheveningen gereden op de autosnelweg (A15 RIDDERKERK) worden geen melding gemaakt van dat er 2 snelwegen ontstaan nl A16 en A15.Als je op de punt aankomt weet je niet welke autosnelweg je moet nemen.

 

Ook op E314(Belgie) richting Heerlen,Aachen,wordt ook geen melding gemaakt van dat je een splitsing moet verwachten.Nl A2 richting Maastricht en A76 richting Heerlen en Aachen.

 

Hoe moet ik dat oplossen,updaten?

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites


zelfs in de nieuwste versie 7 kaarten zijn nog lang niet alle wegen veranderingen verwerkt. Heb dit zelf ook reeds meerdere keren ondervonden.

 

tomtom is en blijft een hulpmiddel en samen met je eigen verstand kom je precies waar je heen wilt.

 

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Nee...Sattos, ik heb een N70, maar TT7 (navigator)werkt op mijn PDA prima cool

Met alle respect, maar het zou handig zijn voor zowel de TS als anderen met hetzelfde probleem als je niet twee dingen door elkaar gaat halen.
Een GSM met Symbian is iets heel anders dan een PDA met WindowsMobile en de software is niet onderling uitwisselbaar.
Als je goed gelezen hebt weet je wat de TS vraagt en dan schep je alleen maar verwarring door over TT7 op PDA te beginnen.

*just my 2 cent*
Link naar reactie
Delen op andere sites

In de volksmond zul je iemand niet snel de aanvulling mobile of navigator horen/zien gebruiken. Dat het device een N95 is zou genoeg moeten zeggen. wink

TT6 werkt bij mij prima op mijn N95, met interne GPS. Helaas zijn de kaarten inderdaad wel veroudert, maar dat heeft mij nog geen problemen opgeleverd.

 

Offtopic:

Op mijn PDA werkt TT7 ook prima. TT7 kaarten werken voor zover mij bekend niet op TT6. Andersom schijnt wel mogelijk te zijn, maar wie zou dat nou echt willen? Je wilt de meest recente versie lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

 

Volgens mij werkt TomTom op een N95 al niet zonder er een extra patch op te zetten ( of dit probleem moet door Nokia ondertussen verholpen zijn.

 

Ik heb zelf route 66 op mijn N82 en dat werkt naar behoren.

 

Maar zo had ik laatst Tomtom op de pda aanstaan en route 66 op de N82.

Ik kom op een T splitsing volgens tomtom moest ik links volgens route 66 rechts.

Beide afgesteld op snelste route.

 

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...