Ga naar inhoud


Sat4all "new style"


Ron

Aanbevolen berichten

Maar eerlijk is eerlijk, het is alleen aan het icoon te zien terwijl UBB de hele achtergrond van de totale regel rood maakt. Dat is idd wel duidelijker. Maar ik weet niet of dat in VB ook mogelijk is.

 

@Alan,

tuurlijk zijn er meer mensen die wat aan te merken hebben, en als die nou allemaal precies dezelfde kritiek hadden was het makkelijk zat. Maar als je goed leest zitten ook de kritikasters niet allemaal op 1 lijn.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
Maar als je goed leest zitten ook de kritikasters niet allemaal op 1 lijn.

 

Dat is waar Duwgati. We zullen er wel aan wennen. Maar in ieder geval weer duidelijk wat een hoop tijd er ingestoken is.

 

Kan niet wachten op de grote overstap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Origineel bericht van: Toxic[Q
]Zoals jullie weten zijn we al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang bezig met een nieuwe board software. We zijn nu op een punt aangekomen waar we jullie graag laten testen.
Op de nu volgende URL hebben we een "ruwe" versie met de volledige sat4all database tot vanochtend vroeg neergezet.
Daar zou je eens in kunnen loggen en ons laten weten wat je er van denkt.
http://test.4all.tv/vbulletin
Je mag er zo veel testberichten plaatsen als je wilt, maar blijf wel netjes. De regels gelden daar net zo goed als hier.

Ron


Ron,

de nieuwe testsite werkt op dit moment niet ?? Hij vraagt om een ww en gebruikersnaam ? Ik heb mijn huidige ww bij sat4all gebruikt maar dat lukt dus niet !

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien even beter lezen ?

 

Origineel bericht van: Toxic[Q
]De test is hiermee voorlopig beeindigd. Bedankt voor jullie reacties. Voorlopig zie ik het zelf nog even niet zitten om over te stappen omdat Vbulletin toch nog een aantal flinke nadelen heeft ten opzichte van UBB die eerst opgelost moeten worden.

 

Ron

Geplaatst vr 15 aug 2008 in dit zelfde topic.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paardengek
Misschien even beter lezen ?

Origineel bericht van: Toxic[Q
]De test is hiermee voorlopig beeindigd. Bedankt voor jullie reacties. Voorlopig zie ik het zelf nog even niet zitten om over te stappen omdat Vbulletin toch nog een aantal flinke nadelen heeft ten opzichte van UBB die eerst opgelost moeten worden.

Ron

Geplaatst vr 15 aug 2008 in dit zelfde topic.

Met vriendelijke groet, paardengek


Sorry,

dat had ik niet gelezen / over het hoofd gezien! Anders had ik de vraag niet gesteld !

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en wat is dan daar op tegen? smile Je bent toch nu ook ingelogd. wink

Leden en bezoekers mogen best een beetje aangemoedigd worden om deel te nemen aan de forums en minimaal te registreren

Daarom zijn de (naar mijn mening) minst zinvolle forums (off-topic en de 3 2dehands forums) alleen toegankelijk als je ingelogd bent.

Registreren is gratis, dus het kost je hooguit een minuut moeite. wink

Alle andere forums blijven ook zonder registratie leesbaar.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

On topic:

Het ziet er overigens sterk naar uit dat we een paar honderd dollar sponsorgeld "verkwanselt" hebben, want we blijven hoogstwaarschijnlijk toch gewoon UBB.Threads als forums software gebruiken.

-Vbulletin's PM systeem is minder prettig

-Vbulletin bied minder private discussion mogelijkheden.

-Vbulletin's admin gedeelte is veel onoverzichtelijker en toch niet (veel) uitgebreider.

-Vbulltin ondersteund geen aparte login naam en een alias "zichtbare naam". Dat maakt netjes importeren van de database vrijwel onmogelijk.

-Bij het converteren naar vbulletin zouden alle hyperlinks naar sat4all topics die in andere topics staan, verloren gaan.

-UBB.threads software onwikkeling gaat toch door, waar het er eerder nog naar uit zag dat het product end-of-life zou zijn.

-Wij hebben iemand gevonden die de layout kan moderniseren en het gebruiksgemak kan optimaliseren.

We blijven dus hoogstwaarschijnlijk deze software gebruiken, maar upgraden wel naar een verder verbeterde versie.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
-Wij hebben iemand gevonden die de layout kan moderniseren en het gebruiksgemak kan optimaliseren.

 

Dat is mooi, ik ben zo gewend geraakt aan UBB.threads.

En Vbulletin vond ik toch al niet zo mooi.....

 

En wie is die iemand? Ook een Sat4All-er?

 

en de groeten van poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind de reaktie: "ja, en wat is daar op tegen" nogal buitensporig. ( en natuurlijk ben ik nu ook ingelogd anders kan ik dit off-topic helemaal niet lezen)

Ik heb er niets op tegen ik informeerde alleen of dit nieuw was en zo blijft. Ik post regelmatig hier en lees ook veel maar ik vind het ver gaan om er een soort van "je moet blij zijn als je hier mag posten " forum van te maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...