Ga naar inhoud


CDS: ECV1/Etalagekanaal (Astra 19.2° Oost)


Timm1983

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

Het Etalagekanaal heeft Astra 23.5° Oost verlaten en is nu te ontvangen op Astra 19.2° Oost digitaal:

 

12574

H

22000

5/6

IRdeto2/Seca2

 

Etalagekanaal wordt bij mij ingelezen als Action/Etalage, ik heb nog geen beeld op dit kanaal in IRdeto2 Entertainmentpakket.

 

Ook is de zender ECV1 erbij gekomen, heeft iemand beeld op die kanaal, ik heb een Entertainmentpakket in IRdeto2 en geen beeld.

 

cool Timm1983

 

PS. Leuk dat nu ook het Etalagekanaal op Astra 19.2 ° Oost te ontvangen zal zijn.

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Gerard 76

Heb jij een abbo waarmee je ook naar action now kunt kijken?

Dat zou kunnen verklaren dat jij nu beeld hebt op het etalage kanaal. Ik heb namelijk basis dus zonder action now en blijkbaar net zoals vele geen beeld. We zullen tot morgen moeten wachten om te kijken of er iets zal gebeuren.

 

Grtz

Sat87

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Mogge Elwin,

Ik heb het Entertainmentpakket.


Dat verklaart dan al iets. Ik heb het Familiepakket en géén Etalagekanaal. Misschien op dit moment alleen te zien voor Entertainmentpakket-kijkers.

Origineel bericht van: Neptunus
Wat kijken er veel mensen naar dat Etalagekanaal, er wordt op meerdere plekken op dit board geklaagd over het al dan niet verdwijnen ervan.

Wat is zo interessant aan deze zender?


Het gaat er mij meer om dat CDS gewoon moet doorgeven wat ze aanbieden. Op dit moment is het Etalagekanaal niet bepaald interessant. Fashion TV zit immers FTA op Astra 2 én Hotbird. Maar misschien volgende maand wel. Ik vind het best leuk om af en toe een andere zender te zien verschijnen op satelliet! smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin van Gestel

Dat verklaart dan al iets. Ik heb het Familiepakket en géén Etalagekanaal. Misschien op dit moment alleen te zien voor Entertainmentpakket-kijkers.



Geen paniek om het Etalage kanaal vanaf nu werkt het!!
Kreeg er eerst ook geen beeld op maar ineens toch beeld en ja met het familie pakket maar het zou moet werken vanaf het settop pakket. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...