Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Sjaak(k)

Satlook Micro SMD data file editor.

Aanbevolen berichten

Op een Russische site kwam ik “SLMEditor” van auteur Altuhov Vasiliy tegen.

Uit Rusland komt dus niet alleen gas, maar ook nog een leuk programma.

Met dit programma kun je “smd data” bestanden bewerken om een satelliet en transponder lijst toe te voegen aan de Satlook Micro(+)(g2). Je kunt daarmee maximaal 100 posities bewerken.

Dit kan met de Satlook ook, maar is een bijna ondoenlijke klus om dit met een 1 knop´s bediening te doen.

In het “Tools” menu zit ook nog een Sat IF calculator om de frequentie om te zetten van de “echte” ontvangst frequentie naar de IF frequentie.

Jammer dat fabrikant Emitor dit nu zelf niet heeft bedacht.

Hieronder nog wat screenshots en de SLMEditSetup.zip , en de emitor-micromem.zip om de bewerkte .smd file in de Satlook te zetten. Dit kan met een normale seriële kabel.

Veel plezier ermee smile

post-1290-1318259893,1585_thumb.jpg

post-1290-1318259893,1735_thumb.jpg

SLMEditSetup_1_1_0.zip

emitor micromem.zip

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Toch is die Sjaak af en toe ook nog wel eens een lieve behulpzame kerel he. Goed speurwerk!

Ron

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Origineel bericht van: Toxic[Q
]Toch is die Sjaak af en toe ook nog wel eens een lieve behulpzame kerel he. Goed speurwerk!

Ron

Ik hang de vlag uit voor sjaak vandaag :D maar er is wel wat, mmedit, alleen krijg je die exclusief van emitor via email als je er om vraagt, dus mag ik dat niet publiek posten, maar dit ziet er ook gelikt uit!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Origineel bericht van: Toxic[Q
]Toch is die Sjaak af en toe ook nog wel eens een lieve behulpzame kerel he. Goed speurwerk!

Ron

Bedankt Ron, ik hoop er veel Satlook Micro bezitters een plezier mee te doen wink

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast fatfreddy

Dit is top Sjaak. thumbs_up.gif Dan ga ik nu toch maar aan de adapter.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@WPW

Wat kun je met die mmedit? En hoe vraag je erom? confused

vGnp

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hetzelfde als die tool die sjaak heeft gevonden, zit niet veel verschil in, en zoals ik zei je mot ze emailen, hopelijk sturen ze je dan mmedit, ik gebruik het weinig aangezien ik onderhand wel weet wat waar zit :D gebruik de SM alleen nog voor de fijn afstemming.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen