Ga naar inhoud


multivision op intelsat 905 24,5°W weg ?


Gast PhiltheDino

Aanbevolen berichten

Gast PhiltheDino

Kan iemand bevestigen of de volgende kanalen nog uitgezonden worden op de Intelsat 905 24,5°W ?

11048 H tp 72 Multivisión Latino DVB-S2 - 8PSK 14400-2/3 1-1

Er zouden volgens lyngsat en kingofsat een 10-tal zenders van dit pakket moeten zitten, maar ik vindt er geen enkele. Is wel DVB-S2 !

Alvast bedankt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou ik heb even gekeken en inderdaad er zitten er tien het vreemde is het is DVB-S2 8PSK 2/3 dan moet bij mij meestal de PILOT op AAN staan maar nu op UIT.

 

De namen zoals hij ze hier inleest is anders als op Kingofsat staat en inderdaad alles is FTA.

 

1.Azteqa INt

2.TV Agro

3.Rumba TV

4.TV Colombia

5.Argentinisma Satel

6.Test Irdeto 3+

7.Test Irdeto 3+

8.The Body channel

9.Arzteca Novelas

10.Cable noticias

 

Even leuk maar omdat er test Irdeto3 staat zal het wel niet lang FTA blijven. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast PhiltheDino

Fijn !

Heb het onder de middag nog maar eens geprobeerd en ja hoor, ik heb ze nu ook. Heb inderdaad wat instellingen gewijzigd zoals de pilot en ook de SR naar 14410 ipv 14400 zoals aangegeven.

Bedankt voor het checken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ik zou ook graag de zuid amerikaanse zenders willen zien maar ik heb een dreambox7000 is het neit mogelijk om de dreambox 7000 aantepassen zodat het toch lukt.ik vind het toch veel geld om een nieuwe aanteschaffen wie wel de mpeg4 aan kan . hier is een link over de dreambox 7000 die zegt dat het wel Ondersteuning voor MPEG4 decoding heefts?http://www.***ongewenste_link***.net/index.php?option=com_content&task=view&id=148&Itemid=91

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: max1967
ik zou ook graag de zuid amerikaanse zenders willen zien maar ik heb een dreambox7000 is het neit mogelijk om de dreambox 7000 aantepassen zodat het toch lukt.


Normaal kan het wel dan zou je kunnen streamen naar de pc en daar kijken.
Echter in dit geval is het DVB-S2 en je DM 7000 ziet ze niet op de sateliet dus je kunt ze niet inlezen.
Volgens mij is de enigste oplossing een ontvanger die geschikt is voor HD. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: max1967
is het ook mogelijk om in een dreambox 7000 een tuner DVB-S2 er in te zetten , zo ja heeft iemand het al uigeprobeert?


Ja een DVB-S2 tuner en een aanzienlijk sterkere proccessor die MPEG 4 kan coderen plus totaal nieuwe software.
Je kunt in een DB 7000 geen DVB-S2 instellen dus ook nieuwe soft. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast christiano

enige idee of deze sat positie easy is te vinden en hoe groot moet je schotel daarvoor zijn?

 

heb nu een 80 cm triax op 30 West staan dus het zou moeten lukken niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

op mijn 60cm rammen ze nog als een idioot binnen smile

 

nou is mijn HVR-4000 PCI kaart wel een biatch mbt tot finetuning ism rotor :x

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...