Ga naar inhoud


(DM800) interne hdd – mkfs failed.


Marc put

Aanbevolen berichten

Sedert vorige week zit in mijn DM800 – image PLI Jade final - een interne hdd van WD 320 giga.

Deze deed het perfect tot vandaag.

Ik stel vast dat een groot deel van foto’s en tv-opnamen, die ik op de schijf geplaatst heb, niet meer bereikbaar of zichtbaar zijn. De bestanden moeten er nog opstaan gezien ik nog meer dan 200 giga vrije ruimte heb. Ik kan de schijf echter nog wel gebruiken op deze 200 giga voor nieuwe opnames.

Mijn dreambox 800 ziet de hdd maar kan ze niet formateren. Ik krijg steeds de foutmelding “mkfs failed”. Ik heb eens rondgekeken maar vind direct geen oplossing voor mijn probleem.

De dreambox van de stroom halen of via het menu herstarten brengt geen soelaas. Iemand een oplossing ?

Marc

 

DM800PVR - met OpenPLI.

Vu+Duo2 - met OpenPLI

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat ik de fout gevonden heb.

Zonder het te vragen neemt hij de voorkeur voor een opname via een mount naar mijn pc.

Ik ben momenteel bezig met een opname voor de jongens hier in huis. Ik zal moeten wachten tot ik de tv voor mij alleen heb. Misschien heb ik mijn probleem iets te vroeg gepost. Ik hou jullie op de hoogte

DM800PVR - met OpenPLI.

Vu+Duo2 - met OpenPLI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb idd mijn vraag te vroeg gesteld.

Nadat ik de mount naar mijn pc heb verwijderd kwam de harde schijf weer te voorschijn.

Wat mij betreft mag mijn vraag verwijderd worden van het board.

Groeten Marc

DM800PVR - met OpenPLI.

Vu+Duo2 - met OpenPLI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...