Ga naar inhoud

Technisat Multytenne Astra1,2,3,Hotbird werkt deze vanuit Madrid

Hans v O 286
 Delen

Aanbevolen berichten

Technisat Multytenne

Goedkope 4 in 1 oplossing van schotel, switch en 4 ontvangstkoppen in 1 schotel. Voor ontvangst van 4 satellieten op een optionele DiSEqC geschikte satellietontvanger. Compleet alles in een pakket.

Zou deze werken vanuit Madrid ???

Samsung UHD 55" 3D , VU+ 4k solo  VU+ Zero
Samsung led 40"
Bigsat Viosat  , Onkyo TX-NR 515 met 7.1 Jamo boxen 

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Moderators

Ik vermoed, dat Madrid te ver zuidelijk ligt, om alle sat's goed te ontvangen. Naarmate je steeds zuidelijker komt, staan de sats relatief gezien steeds verder uit elkaar.

Dat betekent, dat je maar een of 2 nabuur posities afgesteld krijgt, en daarna langs de overige sat's kijkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Afgelopen zomer een multytenne geprobeerd in zuid Frankrijk (20 km ten noorden van de Pyreneeen) maar zonder succes.

Door het zoeken van een gemiddelde in sterkte van ontvangst waren Astra 1 en astra 3 redelijk goed te ontvangen. Maar als ik deze twee had, geen astra 2 en geen hotbird.....

Madrid ligt nog zuiderlijker, dus ik geef je weinig kans frown

grt. Teun

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Moderators

Hetgeen dan hierbij mijn theorie bevestigt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

• 2 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen