Ga naar inhoud


Boingo !...wat is dat voor een shit..of is het één April?


Gast Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Gast Drs. IJzerbout

Zit hier op de luchthaven van Montréal, wil even online (dacht ik) mad

Zoek een draadloze hotspot: heet hier Boingo!

Browser aangegooit en gegevens even invullen en ze vroegen een emailadres. Dus geef ik alles netjes aan.

En nadat alles klaar was komt de melding: wij sturen u bevestigingscode per email toe.

Mooi denk ik dan gaan we die bevestigingsemail even halen.

Maar kan iemand mij uitleggen hoe je die email afhaalt zonder dat je online ben?

Dat was namelijk juist de bedoeling.

 

Het is dat ik met mijn Blackberry die email af kon halen, anders was het me niet gelukt.

Ik zal wel heel erg stom zijn maar dit vind ik echt de giller van de maand. Dacht even dat het één April was.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Effe vreselijk off topic

.

.

 

Citaat:
sat4all dag : 17 mei 2009, locatie : de Kuip Rotterdam

 

Ik ben er zeker, heb gisteren al een kaartje bemachtigd, en ik weet echt wel hoe de uitslag wordt

 

 

On Topic again

 

P.S. Leuk hoor Merde :D

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fred,

 

Normaal gesproken kom je dan meteen online, zonder in te loggen. Echter de gegevens om eventueel opnieuw in te loggen staan in die email. (Dat is mijn ervaring met Boingo en andere luchthaven afzetters voor draadloos internet...)

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Nee dat zijn geen Fransen, dat willen ze graag zijn maar ze zullen het nooit worden.

Ze noemen zichzelf heel trots Québecois..willen onafhankelijk van Canada worden en denken dat ze het dan op eigen houtje kunnen redden. (Net als de Friezen :D)

Maar dan moet er wel heel wat gebeuren met die afgeragte zooi hier. De wegen zijn nog slechter dan de allerslechtste wegen die ik ooit in Oost Europa heb meegemaakt, alles knetterduur..nee, ik vind het daar maar en saggerijnige zooi.

Ook hun taal is geen Frans..mijn vriendin die perfect Frans spreekt (moedertaal) heeft er de grootste moeite mee. :D

Als je Ontario vergelijkt met Québec, dan moet ik denken aan het verschil tussen de Ukraine en Zwiterland.

Maar ach...je moet er wat voor over hebben hè.. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

ba wat een troostloos eentonig land

 

Nou dat ben ik dus absoluut niet met je eens.

Ik heb het dus uitsluitend over Montréal..dat is een afgeragte shitzooi. Mensen die beweren dat deze stad een stad van wereld allure is weten niet waar ze het over hebben.

De Amerikanen die kicken helemaal op Montréal..zoals "een stukje Europa in Noord-Amerika"...dat is puur gelul.

Old Montréal hebben ze het over..nou dan lach ik me echt een krul in mijn leuter.

 

Dan ben je nog niet in BC geweest: De Rocky Mountains, Jasper Lake, etc. of in Ontario: Algonquin Park en de meren ten noorden van Toronto, dat is adembenemend mooi. De stad Québec en L´ile d´Orleans in de St.Lawrence Seaway, Vancouver en Vancouver Island, PI (Prince Edward island)..is prachtig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

British Columbia is inderdaad geweldig mooi. Mijn vriendin komt daar vandaan (Victoria) en we hebben plannen om daar ooit nog eens heen te verhuizen.

 

Heel veel programma's op Discovery Channel en National Geographic worden daar opgenomen.

 

Pat

Inventors are crazy until they invent something.

Then they are geniuses.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dreamer66

Nou poetsdoekje ik zit er ook lol en krijg geld toe want ik zit op 1 van de 170 bussen die vertrekken uit heerenveen ben er namelijk steward

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet wel even uit m'n geheugen putten, mar wij hebben het toch een maand lang erg naar on zin gehad in Canada.

Natuurlijk wel maar een heel klein stukje gezien.

Quecbec stad vonden we prachtig, Algonquin Regional Park in september adembenemend.

Montreal weer wat minder inderdaad.

René.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel een mooie Biosphère daar in Montreal.

 

Als de link (live search) niet goed werkt, nogmaals proberen.

 

Maak gelijk een rondvlucht over de stad, dan weet je wat bedoeld wordt.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Wel een mooie Biosphère daar in Montreal.

 

Inderdaad..heel erg aan te bevelen.

Vooral de pinguins aan het einde..ik heb er wel een uur met mijn dochter gezeten en naar gekeken toen ze gevoerd werden.

 

En niet met de auto heen gaan, want het parkeren is duurder dan de entreeprijs.. mad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...