Ga naar inhoud


Kanalen "SBM Northfolk" 15°W


Gast astr192

Aanbevolen berichten


Een paar weken terug waren deze nog FTA. Ze zullen dan wel weer gecodeerd zijn met RAS.

 

Fox News is in genoeg andere pakketten te zien en The Pentagon channel zit op hotbird. CNN USA en Headline news zijn niet te zien maar de beeldkwaliteit daarvan is zo beroerd. Dat wil je niet eens zien.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
Een paar weken terug waren deze nog FTA. Ze zullen dan wel weer gecodeerd zijn met RAS.

Fox News is in genoeg andere pakketten te zien en The Pentagon channel zit op hotbird. CNN USA en Headline news zijn niet te zien maar de beeldkwaliteit daarvan is zo beroerd. Dat wil je niet eens zien.


Ahzo, ik weet dat die dit jaar ooit openstaan geeft, maar had toen mijn rotator nog niet frown

Jammer dat ze slecht beeld geven, MSNBC en de DAD's geven nochtans best goed beeld smile

Het is idd voor CNN US/HNN dat ik het zou willen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het altijd al raar gevonden dat CNN meerdere uitzendingen had. Vroeger dacht ik dat dit enkel was voor de reclame, maar er zit wel degelijk een verschil in wat er gezegd wordt.

Heb indertijd de tweede golfoorlog gevolgd, zowel op CNN international, CNN USA, Fox news en Al Jazeera.

Alles was toen nog open te zien.

CNN international en CNN USA hebben toch soms een andere visie op de zaken.

Maar eigenlijk kijk en luister ik het vaakst naar BBC world.

BBC world radio vind ik best van allemaal.

Luister vaak eens s'nachts als ik niet kan slapen met de draadlose hoofdtelefoon terwijl het bazinnetje ligt te ronken.

Echte klasse radio.

 

Edwin

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Deze zenders zet net als bijna alle voor kabel/paytv distributie bedoelde zenders in PowerVU gecodeerd. Je kunt deze decoders 2e hands best voor een leuk prijsje kopen maar deze en de andere PowerVU zenders ermee decoderen kun je vergeten. Je moet authorized zijn bij de contentdistributeur alvorens je de codes krijgt.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...