Ga naar inhoud


[UFS910] Flash en USB: AAF_M527_r1711_ufs910_aafskin_UPDATE_3p1stbl_FULL_mtd5_e2.img


Gast Black_64

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: dvbs
Loopt de ontwikkeling van de 910 al achter op de 922?

Toch geen slecht teken hé?


euh nee, maar je kan niet met alles tergelijkertijd klaar zijn hé.
vroeger was de 922 eens later, nu is het de 910 ba, dan weer de 910 flash...gewoon afwisselen en soms kan het zijn dat er bij één soort (910flash of 910 ba of 922 ba of 922 flash) er nog een foutje zit, dan gaan ze de rest niet tegen houden hé.

vergeet niet dat er al massa's getest zijn door testers en dat je niet op één week tijd effen iets nieuws maakt wink

ze komen er allemaal wel aan te pas. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

gelukkig maar; ben nog steeds tevreden over dit toestel(910); maar er komen steeds maar meer gelijkaardige toestellen op de markt en dan durf je wel eens te denken dat er door de hobbyisten minder tijd gestoken wordt in het eerste linux-dvbs2 toestel.( En andere bedenking: wat wordt het meest verkocht; de 922 of de 910?)

 

enne: " [uFS910] Flash en USB: AAF_M527_r1711_ufs910_aafskin_UPDATE_3p1stbl_FULL_mtd5_e2.img":

 

mooi werk!

 

 

 

 

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

 

Ik heb deze versie in de flash geinstalleerd maar ondanks de vele goede berichten ervaar ik een hoop problemen. Zo werkt de ene hd zender wel en de andere niet (alles binnen cd pakket). Krijg ik groene schermen bij het aafpanel rode knop sofcampanel. Als scam gebruik ik incubus0.94.

 

Heb het een en ander met kcc3.2 geinstalleerd en gebruik geen stick oid.

 

Als iemand een tip kan geven waar te zoeken dan hou ik mij aanbevolen.

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer versie 0.95 eens!

0.94 schijnt onnodig nogal wat cpu power op te slokken.. laugh

 

Aaf indian summer voor de flash zit er ook nog aan te komen, misschien de moeite waard om nog even te wachten?

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan doe je iets mis.

 

ik heb er nu 2 lopende, al een dag of 5 en dat bijna full-time.

 

niet één vast loper

niet één HD kanaal dat zwart blijft

en 1 keer een GS wat mijn eigen schuld was.

 

en ik denk dat er nog meerdere zijn die nu een zeer stabiele versie hebben.

dus ik vrees dat je nog ergens met iets zit?

 

wat gebruik je van cam?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt door de kanalenlijst.. Ik heb hem nu zelf laten zoeken, en nu doen de hd kanalen ook. Misschien de vastlopers ook wel door de lijst... Dus software is "onschuldig".

 

Citaat:
1 keer een GS wat mijn eigen schuld was

Ik ben van mening dat dit niet bestaat.. als de software goed is, dan kan jij doen wat je wil, maar wordt alles goed afgevangen!.

 

Ik test weer verder, heb goede hoop nu dat het toch zeer stabiel is, petje af voor de makers hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben al een tijdje aan het kloten maar ik krijg deze flash er niet in. Eerst terug naar originele soft 1.06 en daarna proberen te flashen via stick met als antwoord: no file. Doe ik het via KCC (kim) dan zegt ie: wrong file size. Ik doe wat fout maar wat?

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nah, een GS kan wel eigen schuld zijn. Inloggen en rare dingen doen, of een USB stick eruithalen zonder unmount of waar je BA image op draait.

 

Los daarvan hebben we nog te vaak greenscreens (elke is er 1 teveel) maar zo zelden dat het minder ter zake doet, zeker sinds e2 niet alleen bij het afsluiten zijn settings bewaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste allen,

 

Ik ben nog steeds bezig om het e.e.a. zonder GS of vastlopers aan de praat te krijgen, maar dit lukt mij domweg niet. Ik heb het geheel in de flash zitten en gebruik incubuscam. Maar na +/- 1,5 uur dan loopt het geheel steeds weer vast.

 

Ik begrijp dat er meerdere zijn die het geheel 100% hebben lopen zonder deze problemen. Dat betekent dan denk ik dat ik iets fout doe.

 

Kan iemand mij een of meer tips geven waar de fout te zoeken. Want dan zouden meerdere mensen heel blij zijn.

 

Bedankt voor reacties.

 

Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

joop

graag effen een iets duidelijkere omschrijving :

 

incubus : welke versie?

flash : welke versie welk team

 

wat bedoel je het loopt vast?

je beeld? je incubus? je box?

 

anders kunnen wij je echt niet helpen zonder voldoende technische gegevens.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satmann,

 

Bedankt voor je reactie en sorry voor de onduidelijkheid.

De problemen zijn met de img in de flash en ik gebruik alleen die van AAF.

 

Zo heb ik momenteel LSD V2 in de 910 in de flash (nadat de img van deze draad mij tot wanhoop dreef). Ik gebruik daarbij de incubus cam 0.94 en of 0.95 (super werk jouw laatste bijdrage dankje daarvoor er wordt echt veel tijd in gestoken lijkt mij). Mijn kaartje zit in een db 7020 draait op cccam laatste versie.

 

Wat er gebeurd is dat na +/- 1,15 uur het beeld stil staat. Bij de ene incubus duurt het iets langer of iets korter maar langer dan 1,5 uur bewegend beeld krijg ik niet voor elkaar. Daarnaast krijg ik na verloop van tijd een mooi beeld van allemaal gekleurde blokjes/pixels (leuk als je van abstracte kunst hou maar ongeschikt als tv-beeld). Als ik te snel ga in het menu dan krijg ik een keurig net groen scherm.

Daarnaast krijg ik niet alle hd zenders te zien. Wat mij bevreemd want op een andere box met gelijk confrigatie en abbo gaan diezelfde zenders wel open.(overigens heeft die machine dezelfde overige klachten het is namelijk de machine van een goede bekende waarmee ik veel samen doe op dit gebied en we hebben beide dezelfde confrigatie (ontvangers hw, sw en cams ieder eigen abbo)zodat we elkaar kunnen helpen maar hier komen wij niet uit).

 

Gezien alle goede verhalen hier constateer ik dat de fout wellicht bij mij ligt qua wat ik doe, maar waar is de grote vraag. Hopelijk heb je aan dit ach en wee verhaal voldoende aanknopingspunten om mij (en dus ook mijn maat) op weg te helpen naar een oplossing. Zodat wij beiden ook deze laatste nieuwe image goed kunnen gaan gebruiken.

 

Alvast bedankt voor een reactie,

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...