Ga naar inhoud


EPG view dagoverzicht van één zender mogelijk?


Murdock

Aanbevolen berichten

Ik ben benieuwd hoe ik het voor elkaar krijg dat wanneer ik op de EPG toets druk, ik een overzicht krijg van alle programma's van het geselecteerde kanaal. Nu moet ik steeds twee toetsen indrukken om dit te krijgen.

 

Iemand een tip?

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites


tja, ben ook al een tijdje aan het zoeken geweest naar een plugin waarmee ik de gekleurde toetsen een nieuwe functie kan toewijzen, bvb rood=multi-epg maar heb nog niks gevonden dat werkt, ook de "long press" plugin niet ......

als iemand zo'n werkende plugin kent, dan zou dit de oplossing kunnen zijn van je probleem.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Ik ben benieuwd hoe ik het voor elkaar krijg dat wanneer ik op de EPG toets druk, ik een overzicht krijg van alle programma's van het geselecteerde kanaal. Nu moet ik steeds twee toetsen indrukken om dit te krijgen.

Iemand een tip?

Makkelijk : Quickbutton Plugin installeren.
Enigma2 herstarten (bleek nodig om de rode knop in korte toestand te kunnen gebruiken).
Quickbutton configureren : bij rode knop kiezen voor EPG List.
En klaar is kees.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik bij newnigma op de info button druk krijg ik standaard een lijst te zien met alle programma's op die zender. Als ik 2x op die knop druk kan ik kiezen tussen zender en multi epg

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Ik ben benieuwd hoe ik het voor elkaar krijg dat wanneer ik op de EPG toets druk, ik een overzicht krijg van alle programma's van het geselecteerde kanaal. Nu moet ik steeds twee toetsen indrukken om dit te krijgen.

Iemand een tip?


Als je geen gebruik maakt van de Grafische Multi EPG,
dan deze deinstalleren,
Als je vervolgens iets langer je Info toets indrukt, heb je gelijk je zender EPG.

En met de pijltjes naast de 0 kan je dan door al je zenders blederen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...