Ga naar inhoud


Nieuwe software versie voor de Rebox RE8000 en 9000


duitsland

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Caesarion
M.i. worden er wél wijzigingen doorgevoerd.
Ik zag nu (bij de zenderlijst) een Euro-teken bij betaalzenders.


Ik heb dit keer ook niet de fabriekssettings teruggezet na de update. Inderdaad is het euroteken nieuw in de zenderlijst.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 223
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: cheapwatcher
Origineel bericht van: Caesarion
M.i. worden er wél wijzigingen doorgevoerd.
Ik zag nu (bij de zenderlijst) een Euro-teken bij betaalzenders.


Ik heb dit keer ook niet de fabriekssettings teruggezet na de update. Inderdaad is het euroteken nieuw in de zenderlijst.


snap ik niet.
ik heb versie 61 er nog opstaan en dat euroteken is er de hele tijd al...
of hebben we het over een andere zenderlijst?
ik bedoel de gewone zenderlijst die je via OK opent, niet de snelzenderlijst die je uit kunt zetten en die via de ronde pijltjestoetsen werkt.
??????

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: stefan.wolfrum
Origineel bericht van: cheapwatcher
Origineel bericht van: Caesarion
M.i. worden er wél wijzigingen doorgevoerd.
Ik zag nu (bij de zenderlijst) een Euro-teken bij betaalzenders.


Ik heb dit keer ook niet de fabriekssettings teruggezet na de update. Inderdaad is het euroteken nieuw in de zenderlijst.


snap ik niet.
ik heb versie 61 er nog opstaan en dat euroteken is er de hele tijd al...
of hebben we het over een andere zenderlijst?
ik bedoel de gewone zenderlijst die je via OK opent, niet de snelzenderlijst die je uit kunt zetten en die via de ronde pijltjestoetsen werkt.
??????


Het is in iedergeval in de FAV lijsten.
Of dit met OK-toets ook zo is durf ik uit m'n hoofd niet te zeggen (ben niet thuis).
Ik had SW81 en nu dus SW86.

-- Samen komen we er wel. --
2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62
Clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: amrabed
...maar ja.... Wat mag je verwachten van een goedgekeurde ontvanger van CD ? niets, dus van deze ook niets.

Heb ik wat gemist?
Sinds wanneer is de RE-9000 een door CD goedgekeurde ontvanger?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: amrabed
...maar ja.... Wat mag je verwachten van een goedgekeurde ontvanger van CD ? niets, dus van deze ook niets.

Heb ik wat gemist?
Sinds wanneer is de RE-9000 een door CD goedgekeurde ontvanger?


Klopt de rebox 4000 is zo goed als en de 8000 en de 9000 worden als het goed is ook gecertificeerd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Donkeyman
...Ik zag tevens de mogelijkheid om EPG automatisch op te laten halen en dat lijkt me heel nuttig.

Wat bedoel je hier precies mee?
Naar mijn mening is er niets veranderd want de instelling 'Start MHW-EPG automatisch' was ook al in de vorige versie v81 beschikbaar.
Deze instelling stelt alleen weinig voor want dit werkt alleen als je op de EPG knop drukt, dan wordt de EPG binnengehaald.
Ik wacht in feite nog steeds op de aanvulling dat je via een in te stellen timer (b.v. `s-morgens vroeg) de EPG kunt ophalen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hhh
..Voor een aantal gebruikers zou het prettiger zijn als de ontvanger wat stabieler zou zijn en minder vastlopers heeft. ( sorry moet even mijn frustratie kwijt!)

Uiteraard vindt ik het heel vervelend dat jij en een aantal andere gebruikers veel hinder ondervindt met de werking van de RE-8000/9000 en m.n. met de gemelde vastlopers.
Ik kan mij echter hierbij niet aansluiten want sinds dat ik de RE-9000 in mijn bezit heb (12 december) heb ik nog nooit een vastloper gehad of dergelijke essentiële problemen, wel wensen maar geen hinderlijke problemen.
Hier wordt het apparaat elke dag enkele uren gebruikt, ik kijk best vaak naar HD en neem dagelijks wel 1 of 2 programa`s (ook HD) al dan niet via de timer op, zap nogal eens en gebruik te Time Shift best vaak, maar geen problemen.
Dus of er is verschil in de apparaten of de bediening of het heeft met de gebruikte instellingen te maken.

Als de vastlopers vrij gemakkelijk reproduceerbaar zijn dan lijkt het mij voor de hand liggend dat je met het apparaat naar de dealer gaat want hij zou dit uiteindelijk moeten oplossen want het is geen generiek probleem, tenzij Rebox dit officieel onderkent.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al contact met de dealer gehad. Zover als ik en hij kan nagaan zijn de installatie en de instellingen ervan correct. Behalve de vastlopers nog een achteruitgang met mijn vorige ontvanger(inverto) is: dat als ik bijvoorbeeld itv en bbc tegelijkertijd met de timer programmeer hij alleen de ondertiteling opneemt van bijvoorbeeld itv en niet van bbc (itv staat dan op het display en bbc neemt de ontvanger in de achtergrond op). De dealer heeft hierover contact gehad net rebox en men zegt hiervan op de hoogte te zijn. Als ik beide zenders direct opneem, dus handmatig, dan heb ik wel ondertiteling. Vind ik ook een groot bezwaar. Ligt volgens mij niet aan het specifieke apparaat dat ik heb, want apparaat is al een keer omgeruild. De eerste ontvanger had ook veel vastlopers (wel met oudere software natuurlijk) en een erg slechte afstandsbediening. De vastlopers en er niet op kunnen vertrouwen of hij wel altijd opneemt wat ik geprogrammeerd heb vind ik echter het belangrijkst. Live kijken gaat wel goed, maar voor de pvr- functie heb ik de ontvanger aangeschaft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou wat een verandering, not..........

 

-Divx/Xvid lipsync problemen nog steeds niet opgelost. Na 40 minuten kun je er niet meer fatsoenlijk naar kijken. Ik moet films in 3 stukken knippen...

 

-Ondertitels werken nog niet.

 

-Netwerksnelheid is nog steeds bagger 3MB/s max op een bedraad netwerk. Haalde op dezelfde kabel 12MB/s naar m'n mediacenter.

 

Mediacenter heb ik verkocht om iets stabielers te kopen, flinke miskoop dus. Excuses, maar aan deze kant lopen de frustraties ook op.

VU+ Duo

Dreambox 500

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja... het zijn ook echt opties om hem weer weg te doen.

Wie wil er nu tv kijken met zo,n apparaat smile

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MyZ
Nou wat een verandering, not..........

-Divx/Xvid lipsync problemen nog steeds niet opgelost. Na 40 minuten kun je er niet meer fatsoenlijk naar kijken. Ik moet films in 3 stukken knippen...

Divx/Xvid kijk je m.i. met een(multi)mediaplayer, of ben ik nu in de war? :D
Satelliet kijken gaat uitstekend en is lipsync.

-- Samen komen we er wel. --
2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62
Clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: duitsland
ja... het zijn ook echt opties om hem weer weg te doen.
Wie wil er nu tv kijken met zo,n apparaat smile


Heel simpel: Als je de box als zijnde DivX ondersteunend apparaat verkoopt moet het ook werken. Verkoop het anders zonder DivX ondersteuning. Half werk.

Dat jij er weinig gebruik van maakt is jouw mening, maar het is niet zo dat iedereen denkt zoals jij (misschien maar beter ook? Krijg je zo'n narrow minded wereld van whistle ).

Voor mij is DivX een must have, omdat ik heel DivX bestanden heb.

VU+ Duo

Dreambox 500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Caesarion
Origineel bericht van: MyZ
Nou wat een verandering, not..........

-Divx/Xvid lipsync problemen nog steeds niet opgelost. Na 40 minuten kun je er niet meer fatsoenlijk naar kijken. Ik moet films in 3 stukken knippen...

Divx/Xvid kijk je m.i. met een(multi)mediaplayer, of ben ik nu in de war? :D
Satelliet kijken gaat uitstekend en is lipsync.


Als je nu eerst is de specs van De RE9000 bekijkt voordat je reageert.... sleep

VU+ Duo

Dreambox 500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...