Ga naar inhoud


Rebox 9000 nieuwe software V89


Gast toppiedus

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: duitsland
Geen paniek, jemmig wat een speculaties die echt nergens op zijn gebaseerd.
Ik heb net gebeld met Rebox, het is een verkeerde versie, over een paar uur staat de juiste weer on line.
Niets moedwillig of zo dus, gewoon een foutje.
Stop nou toch eens met dat gekraai meteen ! het zijn steeds de zelfde overigens.........

Ok, dat valt dan weer mee:-)

Dan hebben ze waarschijnlijk per abuis de versie voor de rebox 4000 neergezet. Die is wel module-only.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 247
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: duitsland
Geen paniek, jemmig wat een speculaties die echt nergens op zijn gebaseerd.
Ik heb net gebeld met Rebox, het is een verkeerde versie, over een paar uur staat de juiste weer on line.
Niets moedwillig of zo dus, gewoon een foutje.
Stop nou toch eens met dat gekraai meteen ! het zijn steeds de zelfde overigens.........


Het is juist goed dat mensen dit gelijk duidelijk maken hier, dat kan andere mensen voor problemen behoeden. "Gekraai" vind ik in dit geval toch echt iets te negatief....

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: duitsland
Geen paniek, jemmig wat een speculaties die echt nergens op zijn gebaseerd.
Ik heb net gebeld met Rebox, het is een verkeerde versie, over een paar uur staat de juiste weer on line.
Niets moedwillig of zo dus, gewoon een foutje.
Stop nou toch eens met dat gekraai meteen ! het zijn steeds de zelfde overigens.........

Hadden ze toevallig nog gezegd of het de V89 bleef, of dat de firmware toevallig een nieuw naampje krijgt?

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: duitsland
Geen paniek, jemmig wat een speculaties die echt nergens op zijn gebaseerd.
Ik heb net gebeld met Rebox, het is een verkeerde versie, over een paar uur staat de juiste weer on line.
Niets moedwillig of zo dus, gewoon een foutje.
Stop nou toch eens met dat gekraai meteen ! het zijn steeds de zelfde overigens.........

Ik kan mij de frustratie van mensen wel voorstellen, men ziet altijd rijkhalzend uit naar een een nieuwe update als men bepaalde problemen heeft.
Ondank de frustraties, mag het taal gebruik inderdaad soms wel wat getemperd worden.
Overal worden fouten gemaakt, dus ook bij Rebox. Echter als Rebox een foutieve update plaatst dit wel grote gevolgen heeft voor álle gebruikers, met alle gevolgen van dien.

Het zou wel netjes zijn als de goede update herkenbaar is.

-- Samen komen we er wel. --
2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62
Clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg net dit binnen:

In versie V89 werkt de interne kaartlezer naar behoren. Wij denken dat er iets fout is gegaan met de download van de site.

 

Wij hebben het nogmaals gecontroleerd en hebben geen probleem geconstateerd.

 

U kunt software versie V89 ook downloaden van http://www.rebox.be/RE9000

 

Sorry voor het ongemak

 

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: duitsland
Krijg net dit binnen:
In versie V89 werkt de interne kaartlezer naar behoren. Wij denken dat er iets fout is gegaan met de download van de site.

Wij hebben het nogmaals gecontroleerd en hebben geen probleem geconstateerd.

U kunt software versie V89 ook downloaden van http://www.rebox.be/RE9000

Sorry voor het ongemak


Wie kan dit testen?

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik net gedaan, beide kaartlezers werken hier gewoon.

Geen idee, toch opgelost.

 

 

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfde mailtje gehad. Ik heb de firmware V89 opnieuw gedownload en de bestandsgrootte is anders dan de download van vanmorgen.

 

'Foute' versie: 13.696.234

 

'Goede' versie: 13.742.924

 

Ik kan nu even niet testen helaas.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiep Hiep !

 

De blindscan is ook behoorlijk sneller geworden ! ik ook weer blij met mn draaibare gregoriaan smile

 

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Welk probleem is dat dan?

Bij werkt het nu met twee kaarten, echter wat mijn problemen waren met eerdere firmwares, is dat ik regelmatig een vastloper had en dat het een bij een paar zenders een seconde of 10 duurde voordat ik beeld kreeg.

Ik heb de firmware er nu een half uurtje op staan; zenders die normaal geproken bij mij lang duurde voordat deze beeld gaven, gaat nu denk ik best goed smile Echter heb ik wel al een vastloper gehad tijdens zappen.. Maargoed, nog te vroeg om daar conclusies aan te hangen, ik kijk er eventjes deze week aan.

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Welk probleem is dat dan?


dat is het probleem dat twee kaarten in de conax-leres het prima met elkaar doen, maar ik heb een tweede kaart die niet door de conax lezer kan worden ontcijferd, dus daar is een cam voor.
op zich moet dat kunnen, er zijn twee cam posities, en die kaart in de cam in de rebox (single) werkt dan ook prima, maar als ik dan de canaldigitaalkaart (of een andere) in de conax lezers stop, dan werkt eea niet danwel haperend en na een zap of 3 hangt de rebox.
niet in orde, dus.

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

in aanvulling daarop kan ik nog melden dat dit wel werkt in mijn oude receiver, een aston xena 1800, en ook in de sab ultimate, die me nog geen 200 piek gekost heeft...

 

overigens is het ook wel interessant te weten dat die franse kaart, die de rebox niet kan ontcijferen in de conax lezer, bij de sab wel werkt in de standaard conax lezer, en dus ook in de cam.

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...