Ga naar inhoud


Kabel : delta tv


Gast twingo

Aanbevolen berichten


Ja...

 

ik heb delta omdat je anders geen internet abo via de kabel kan krijgen hier in Zeeland.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik heb ook Delta TV. Maar kijk en radio luisteren gaat echter via mijn Sat ontvanger (met 5 lnb's).

 

De kabel aansluiting Delta geeft helaas ook verplicht tv door in combinatie met internet. Je kunt het gebruik van de TV niet opzeggen.

 

Er is wel een abbo zonder TV, maar dat is op basis van religieuse gronden. Je krijgt er dan uitsluitend een internet aansluiting bij met een "kliksafe" beveiliging. En daar zit ik nu ook niet op te wachten. Ik bepaal zelf wel waar ik naar zoek.

 

Ben verder ook abonnee van Zeelandnet telefoon via de Delta kabel.

 

Gebruik dit echter uitsluitend voor inkomend verkeer op mijn 0111 kengetal.

 

Uitgaande telefoon verkeer doe ik via Voip (Betamax) providers, gratis alle vaste nummers in Nederland en vele andere landen, zoals Frankrijk, Duitsland, Australie Nieuw Zeeland etc. Die vermelden de nieuwe nederlandse 085- nummers. Waarop ik uiteraard ook bereikbaar ben.

 

Wachten is nog op een keuze van een provider op een willekeurige kabel.

 

Maar op zich ben ik tevreden over de Delta/Zeelandnet dienstverlening. Verder is de kwaliteit van de Delta/Zeelandnet verbinding goed en snel.

 

 

Groet,

 

 

Bram

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: verkerkbr

Maar op zich ben ik tevreden over de Delta/Zeelandnet dienstverlening. Verder is de kwaliteit van de Delta/Zeelandnet verbinding goed en snel.


Ja, dat is zo, weinig problemen.
Telefoon is duur vind ik, maar gelukkig hoef je dit niet te nemen. Heb mijn nummer bij Budgetphone ondergebracht...

Het is wel vervelend dat de kabelaars je verplicht een analoog volledig pakket laten afnemen als je internet hebben wil. Dat is ca 16 euro per maand weggegooid... erg jammer van het geld.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Je betaalt eigenlijk voor de infrastruktuur van je kabelaansluiting, het analoge pakket hoort er dan "vanzelfsprekend" bij. En als je bij ziggo zit krijg je er ook nog een digitaal basispakket bij wat je zou kunnen gebruiken.

 

Gert.

 

Origineel bericht van: Sverige
Origineel bericht van: verkerkbr

Maar op zich ben ik tevreden over de Delta/Zeelandnet dienstverlening. Verder is de kwaliteit van de Delta/Zeelandnet verbinding goed en snel.

 

Ja, dat is zo, weinig problemen.

Telefoon is duur vind ik, maar gelukkig hoef je dit niet te nemen. Heb mijn nummer bij Budgetphone ondergebracht...

 

Het is wel vervelend dat de kabelaars je verplicht een analoog volledig pakket laten afnemen als je internet hebben wil. Dat is ca 16 euro per maand weggegooid... erg jammer van het geld.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Delta krijg je ook het digitaal basispakket erbij... je moet alleen een digitale receiver en een smartcard kopen...

Maar als het echt alleen de infrastructuur is die je betaalt, en de tv "krijgt" zitten er toch een paar dingen erg scheef. Infrastructuur kost helemaal geen 16 euro per maand... en je betaalt volgens mij ook rechten aan de diverse zenders om ze te kunnen ontvangen.

Het is heel goed mogelijk om alleen internet via de kabel te krijgen. In Stockholm kan dit wel... je betaalt dan ook wel een klein bedragje voor de infrastructuur, maar dit is erg weinig...

 

Als internet via 3G hier in NL net zo aantrekkelijk wordt als in Zweden schakel ik daar op over... momenteel is het in NL nog erg langzaam en duur... bovendien heb je nog vaak beperkingen in datavolume...

voorlopig dus maar even de kat uit de boom kijken en delta blijven spekken voor dingen die ik niet gebruik.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Delta is gewoon een flutkabelaar.

Ze vragen zelfs 10 euro extra per maand voor de publieke omroep in HD.

Ze moeten zich daar blauwe schamen bij Delta !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gewoon van de gekke ,dat als je van een kabelaar

internet afneemt [ziggo o.a],dat je ook verplicht bent tv te

nemen van 16 tot 19 euro per mnd.en om voor ned HD zenders

10 euro meer te betalen,dat is flessetrekkerij.je bent ook helemaal overgeleverd aan deze monopolisten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Dat is voor mij de reden geweest de kabel eruit te knikkeren.


heb ik destijds ook overwogen... alternatief is om de gaan adsl'len... maar dat moet je aan kpn lijnhuur betalen. Als je het dan zo gaat bekijken is het misschien interessanter om te gaan kabelen omdat je dan nog tv hebt... aan alleen die lijn heb je helemaal niets. Probleem in Nederland is dat 3G internet veel te duur is, en je nog steeds download limiten hebt, anders was het voor mij al lang duidelijk... maar dat zal nog wel komen.

[groeten uit Noorwegen momenteel... -1 gr en zonnig]

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sverige
Origineel bericht van: Gerard 76
Dat is voor mij de reden geweest de kabel eruit te knikkeren.


heb ik destijds ook overwogen... alternatief is om de gaan adsl'len... maar dat moet je aan kpn lijnhuur betalen. Als je het dan zo gaat bekijken is het misschien interessanter om te gaan kabelen omdat je dan nog tv hebt... aan alleen die lijn heb je helemaal niets. Probleem in Nederland is dat 3G internet veel te duur is, en je nog steeds download limiten hebt, anders was het voor mij al lang duidelijk... maar dat zal nog wel komen.

[groeten uit Noorwegen momenteel... -1 gr en zonnig]


Momenteel gewoon adsl internet hoor.
betaal nu 20 euro voor een verbinding
van zo'n 2100 kbps download,dat is voor mij snel zat wink
deze prijs is incl. lijnhuur (Telfort)
bevalt me veel beter dan de kabel hier.
heb ik toen ook internet van gehad,
een jaar lang,
en nog nooit een maand gehad dat er geen storing/uitval was...


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Origineel bericht van: Sverige
Origineel bericht van: Gerard 76
Dat is voor mij de reden geweest de kabel eruit te knikkeren.


heb ik destijds ook overwogen... alternatief is om de gaan adsl'len... maar dat moet je aan kpn lijnhuur betalen. Als je het dan zo gaat bekijken is het misschien interessanter om te gaan kabelen omdat je dan nog tv hebt... aan alleen die lijn heb je helemaal niets. Probleem in Nederland is dat 3G internet veel te duur is, en je nog steeds download limiten hebt, anders was het voor mij al lang duidelijk... maar dat zal nog wel komen.

[groeten uit Noorwegen momenteel... -1 gr en zonnig]


Momenteel gewoon adsl internet hoor.
betaal nu 20 euro voor een verbinding
van zo'n 2100 kbps download,dat is voor mij snel zat wink
deze prijs is incl. lijnhuur (Telfort)
bevalt me veel beter dan de kabel hier.
heb ik toen ook internet van gehad,
een jaar lang,
en nog nooit een maand gehad dat er geen storing/uitval was...



Bijna offtopic maar OK:

Het feit blijft dan je een tv abboo moet nemen als je internet via de kabel wilt hebben.
Dat lijkt me koppelverkoop ( of heb ik dat mis?? )

Ik zou bv wel inet via de kabel willen maar die tv mogen ze houden dan gaat het dus niet!

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Delta heeft een aanbieding voor een Samsung HD PVR ontvanger voor 199 euro.Hiervoor naar de winkel geweest en wat blijkt....Je kreeg 100 euro korting (als je het HD pakket van 10 euro p/m neemt) op deze ontvanger,maar je moet wel een nieuwe kaart nemen en je oude pakketten laten overschrijven naar deze kaart!Nu is deze kaart 15 euro.....Dus de korting is maar 85 euro!Ontvanger werkt gelukkig naar behoren (niet gehaald bij de rode banden winkel m.m.)Verder wel tevreden over deze provider.Heb vanaf juli een internet abo afgesloten.KPN heeft me genaaid 2 jaar lang met een veel te duur abo.Ze beloofde 40 MB en ik kreeg max. 10 MB!Ze probeerde met nog wel te lijmen met een paar aanbiedingen,maar te laat!Hoop dat de overstap zonder problemen verloopt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...