Ga naar inhoud


auto gereed gemaakt voor APK, hoe dik moeten de remschijven zijn?


gerrit B

Aanbevolen berichten


  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Ik heb van de 3 serie alleen de E 36 Coupe gehad, mooie wagens.

Maar een Mercedes uit 1948 zie je alleen nog in het Louwmanmuseum in Den Haag, een aanrader voor iedereen die wil zien hoe den automobiel evolueert is.

 

Daar is ook nog een werkplaats uit vervlogen tijden waar je kan zien hoe ze remschijven afdraaien.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

he ceesv en anderen

het Mercedes Benz museeum in Stuttgart is overigens ook aardig als uittochtje voor families

dump je vrouw met de credietcard in de inkoopstraten

dump de kids in de Wilhelma (de Dierentuin en Botanische tuinen)

en ga zelf een dag kijken naar oldtimers en conceptcars

 

en 's avonds maultasschen eten

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach mooi...  Ik vond Volvo altijd mooie auto's hebben, maar ze zijn gewoon veel te duur. een auto is een apparaat wat ik nodig heb om ergens te kunnen komen... hoe hij er uitziet is minder van belang... Ik heb 2x een Lada gereden alles bij elkaar bijna 400 000 km, en dat waren de auto's waar ik het minste het gevoel bij had "belazerd" te zijn... en dan heb ik het over het prijskaartje wat er aanhangt. Rijden doen ze allemaal.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik oud en grijs ben, met een petje op mijn hoofd, een sigaar in mijn hoofd en een wandelstok wil ook een Volvo :grin:

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt daarmee dat je vindt dat volvo's auto's zijn voor oudere heren?

Ik weet niet hoe je daarbij komt...  In Zweden is het een auto die door jong en oud gereden wordt. Het is een goede veilige auto... helaas ook duur...  Maar goed, over smaak valt niet te twisten, je vindt iets mooi of niet.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Sverge, je kent toch dat grapje, hoe je de waarde van een Lada kunt verdubbelen?

 

Inderdaad, elke auto brengt je van A naar B, en een gedeelte van de prijs betaal je voor de naam die op de auto staat.

Toch, wanneer je veel kilometers maakt, is een beetje comfort ook zijn geld waard.

Verder betaal je tegenwoordig voor allerlei systemen waar je normaal geen weet van hebt en niets van merkt tot je ze nodig hebt.

 

Verleden week vrijdagavond, na een rit van 550 km.op een kaarsrechte lege donkere weg in Frankrijk plotseling een koe midden op de weg tegengekomen. Dan weet je plotseling waarvoor je automatisch grootlicht, brake assistent, ABS, gordelspanners en automatisch alarmlicht op de wagen hebt. Ik kon gelukkig net op tijd stoppen.

Wanneer dat niet gelukt was, en ik de koe geraakt zou hebben, hadden allereerst de 4 springladingen de motorkap schuin omhoog gezet als een soort springschans waardoor het aangereden dier/persoon over de wagen  gegleden zou zijn.

De crash detector zou automatisch de alarmcentrale het ongeval gemeld hebben, de exacte plaats van het voertuig hebben gemeld en gedetecteerde schade doorgegeven.

Er zou automatisch een spraakverbinding tussen de auto en een hulpverlener, zeg maar congierge tot stand gebracht zijn, en die zou  hulpdiensten het ongeval gemelden.

 

Over een paar jaar zal dit ongetwijfeld ook op een Lada verkrijgbaar zijn, op dit moment slechts op een paar merken die daar inderdaad een prijskaartje aan hebben gehangen.

 

Net die ene meter tekort komen, doordat je remschijven niet in orde zijn, is verkeerde zuinigheid.

 

En een koe met 90 Km/h op de wagen krijgen, waarna je wagen van de weg schiet en bij de volgende oogst eerst terug gevonden wordt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Aan de winterse weersomstandigheden?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, dan moet je weer wel een Lada hebben... die rijdt als een trein door de siberische winter ;)

Een Volvo overigens ook.... gewoon eentje uit Torslanda al zal de Chinese dat ook wel doen denk ik.

 

en ja, Ceesv dat lada grapje heb ik uiteraard heeeeeel veel moeten horen. Ach, een mens moet wat vertier hebben denk ik dan.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...