Ga naar inhoud


Opvoeren Scootmobiel


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Het maakt voor de verzekeraar echt niets uit hoe je het hebt geflikt! Opgevoerd is opgevoerd. Als er een wettelijke maximumsnelheid voor bestaat, is dat maatstaf.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites


volgens mij betalen deels de ziektekostenverzekeraars en of de gemeente de scootmobielen

Dus eraan rommelen lijkt me erg onverstandig

Tenzij je hem volledig zelf bekostigd hebt zit je dus met het probleem dat het niet je eigendom is.

 

Dat al bovenop je verzekeringsprobleem als er iets door jouw snelheid met een ander gebeurd ( bijv je rijd een jeugdige fietser omver) die vervolgens de rest van zijn leven in een scootmobiel moet zitten vanwege een door jou aangebracht letsel met als gevolg een beperking of handicap, dat wil je toch zeker niet omdat je ergens iets sneller wil zijn...... beetje nadenken hoor

Groet,

 

John

 

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat mij ook niet om het verschil van nu naar 23, maar een 14 km a 15 km is wel gewenst.

 

Turbo-knop is ook maar een geintje. Wil niet geflitst worden door mijn vrouw crazy

 

Zit hier midden in de polder en in de stad is snelheid toegestaan, maar hier op het platteland waar ik op het apparte fietspad maar 1 fietser in een kwartier hooguit tegenkom en geen kinderen spelen, tja.... onbegrijpelijk.

 

In Stadskanaal "schakelen" ze nog een keer naar standje 6 en halen me in. Nu staan ze op standje 5 anders krijgen ze een lamme duim van aan/uit/aan/uit/aan/uit.

 

Ga denk maar solliciteren voor een invalidebak. Zit ik ook nog eens droog en uit de wind.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je kan doen is de feedback beinvloeden door een flip flop in serie te zetten met de terugkoppeling puls. Dan "denkt" de controller dat hij maar de helft van de snelheid haalt en zal opvoeren totdat de snelheid "correct" is (wat dus de dubbele snelheid zou wezen...) Schakelaar erbij om de flip flop te omzeilen, en je bent weer terug naar normaal...

De zgn. turbo knop ;-)

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb denk wel een oplossing gevonden. Een kennis van me uit Stadskanaal heeft dezelfde scoot. Eens vergelijken wat ik er allemaal meet en hoe de besturing loopt. Software moet eruit te halen zijn (programmer ofzo) en in mijn scoot te zetten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff via google gezocht....het blijkt dat het in de stuurprint zit....wil je meer snelheid, dan een andere stuurprint.....of wat voltages verhogen

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...