Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Nieuwe software versie Rebox RE8000/9000HDPVR


duitsland

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: gilera1009
Origineel bericht van: jojobuitenzorg
Digitale audio SP/DIF werkt nog steeds niet op alle zenders...jammer

en ook de teletekst werkt niet op de gewonen TV zenders van nederland


Bedoel je de SD zenders en de Rebox 9000?

Hier namelijk geen enkel probleem via de nieuwe versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 154
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hier eerste vastloper. Vanmiddag programma via timemanager op channel 5 geprogrammeerd. Toen ik de tv aanzette kreeg ik een bevroren beeld van channel 5 in beeld en de opname was mislukt. Heb verder het idee dat de box nog warmer wordt dan hij al voor de update werd, maar dit kan ook suggestie zijn. Slechte eerste ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem dat teletekst niet werkt bij de Nederlandse sd zenders heb ik niet. Op de rebox site is wel sprake van terug naar fabrieksinstellingen. Dit heb ik ook gedaan. Zie nergens formatteren van de hdd? Is dit echt nodig? Bij een vorige update gaf rebox dit nog wel aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Moet de HDD echt weer geformatteerd worden, staat namelijk niet in de beschrijving van de software.

Wel leuk is dat onder punt 6 van de beschrijving van de software staat: " bevriezing van het beeld....".

Wat moet ik me daarbij voortsllen? Dat de Rebox voor een paar uur de vriezer in moet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer de trickmode maar eens, die is aardig verbeterd.

Dit is het heen en weer spoelen van een opname, dat gaat idd een stuk beter.

Ook de resolutie indicatie rechts boven is een verbetering.

 

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al dat soort vreemde acties zoals instellingen resetten en harddisk formatteren nodigt nu niet echt uit om even een nieuwe versie er op te zetten. Ik wacht nog wel even...

 

 

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arsat
Al dat soort vreemde acties zoals instellingen resetten en harddisk formatteren nodigt nu niet echt uit om even een nieuwe versie er op te zetten. Ik wacht nog wel even...



Dan is bij jou de nood nog niet zo hoog...

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: drift
Scart werkt nog steeds niet op HD.


Hoezo Scart werkt niet op HD. Wat bedoel je daarmee?
Als je de Rebox met de Resolutie toets of in de settings op 576i insteld heb je gewoon beeld via de SCART wanneer je naar een HD zender kijkt! Uiteraart niet in HD resolutie maar netjes gedownscaled naar PAL.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arsat
Al dat soort vreemde acties zoals instellingen resetten en harddisk formatteren nodigt nu niet echt uit om even een nieuwe versie er op te zetten. Ik wacht nog wel even...



Octagon adviseerde een reset en formateren. Je weet immers nooit vanaf welke versie iemand gaat upgraden. Volgens mij als je versie 8.01 of hoger hebt hoef je niet te formateren.

Voor de fabrieksinstelling schrijf even je setting op USB weg en die kun je daarna weer inladen.

Is er uiteindelijk een stabiele versie in omloop gaan we toch nog lopen klagen. Ga gewoon upgraden en voer de reset en format uit anders ga hier niet klagen en/of verkoop je box whistle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook niet zo erg, als het zeker is dat er wat oplost.

Daarom wacht ik nog maar even af wat voor lijken er nog uit de kast komen (eventueel)...

 

Dat het installeren van nieuwe firmware wel vriendelijker kan, bewijst o.a. mijn tv. (Philips 42PFL8404)

Die draait ook op Linux, en zoekt / installeert zelf nieuwe firmware zonder verdere gebruikersactie.

(behalve dan dat 'ie even om toestemming vraagt voordat de upgrade begint... cool )

 

 

 

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...