Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Bootloader


krutchie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 161
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

...gisteren bij het opstarten uit de 'gewone' standby, wederom het pixelprobleem, direct hierna de ontvanger uitgeschakeld in deep sleep en daarna weer opgestart>problemen zijn dan weg voor de gehele tijd dat de ontvanger dan aan staat! Waarschijnlijk toch de bootloader die de firmware niet helemaal goed opstart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satwuppie
...gisteren bij het opstarten uit de 'gewone' standby, wederom het pixelprobleem, direct hierna de ontvanger uitgeschakeld in deep sleep en daarna weer opgestart>problemen zijn dan weg voor de gehele tijd dat de ontvanger dan aan staat! Waarschijnlijk toch de bootloader die de firmware niet helemaal goed opstart.


Ik denk eerder dat de hardware niet goed geïnitialiseerd word door de firmware.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is maar één manier om het opgelost te krijgen, namelijk terug naar de dealer die dit probleem i.c.m. met de importeur moet oplossen.

Je kunt er nu natuurlijk nog velen malen hier vermelden dat het apparaat niet voldoet maar daarmee wordt het probleem niet verholpen.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Er is maar één manier om het opgelost te krijgen, namelijk terug naar de dealer die dit probleem i.c.m. met de importeur moet oplossen.
Je kunt er nu natuurlijk nog velen malen hier vermelden dat het apparaat niet voldoet maar daarmee wordt het probleem niet verholpen.


Precies

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had gehoopt dat d.m.v een update de boel wel weer voorelkaar zou komen en daar komt nog bij dat een van de filialen van de firma waar ik de ontvanger heb gekocht, gesloten is.(gestopt) Goed, overal is een oplossing voor. Iedereen die gereageert heeft tot nu toe, vriendelijk bedankt voor de uitleg en ondersteuning. Lars

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Weliswaar ben ik niet betroffen door het pixel probleem (heb ook geen 1.19) maar toch heb ik zo even de vraag bij Rebox neergelegd.
Zodra ik een antwoord heb zal ik die hier posten.

Om nu een goed overzicht te verkrijgen welke gebruikers last hebben van het 'Rode Pixel probleem' i.c.m. de loader versie 1.19 hierbij het verzoek om dit nog even hier op te willen geven.
Voor zo ver ik het nu kan beoordelen gaat het om de onderstaande leden maar wellicht zijn er meer.

jbbrands, Satwuppie en fimave.

Graag vermelden welke loaderversie en software op dit moment geïnstalleerd is.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorige week 1 keer gehad dat ik op een vaste plaats een soort groene pixel had. Later echter niet meer gezien. Was wel bij versie 26. Heb loader 1.19. Volgens mij was het bij sd uizending. Laatste tijd ontvanger niet intensief gebruikt. Alleen een aantal opnames(sd) en die afgekeken en geen groene pixels meer gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien de mogelijkheid er is misschien handig om de PCB (harware) versie er bij te vermelden.Ik denk dat het probleem wel eens kan zitten in de hardware. De Box moet echter open. Bij systeem informatie kun je ook een H/W versie vinden maar deze komt niet overeen met de gegevens op de printplaat.

post-1896-1318261111,3066_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gisteren de harde schijf losgekoppeld, helaas niet naar de hardware versie gekeken... In een eerder posting had ik al gemeld, dat als ik de ontvanger 2 maal opstarte vanuit deep sleep er geen problemen meer waren wat betreft de pixels. Met losgekoppelde harde schijf geen problemen meer! Moet straks aan het werk, maar zal vanavond na mijn late dienst de ontvanger even weer onder de loep nemen en de hardware versie doorgeven. Loaderversie:1.19, FW FS v1.08.26. Harde schijf: Samsung 500 GB EcoGreen F2 5400 rpm, 16 mb cache. Heb een harde schijf in de bestelling van WD, die op de website van rebox wordt aan bevolen. Wordt vervolgd... smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...