Jump to content

Moppen deel 4

Bigfoot
 Share
Followers 13

Recommended Posts

Smerig.thumb.jpg.a317f755ae44abbedd72479ec5f945b1.jpg

SAB Titan 4 Combo
Movie Cube S850H - Full HD Recorder/Mediaplayer + Dual digital HD tuner + 2TB HDD
Xiaomi Mi Box 3  -  Panasonic TX-P42UT30E

• Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dit is het vervolg van Moppen deel 3 (gestart in 2008)   Nog oudere threads:   Moppen deel 2 (gestart in 2005)     Moppen deel 1 (gestart in 2003)   Dus posten maar!

Er bestaan 3 soorten mensen. Mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.   (bron Urbanus).

Kapitein Trump  

Posted Images

Lekker smerig op de boterham , LOL 😂 , euuuuuuuuui 😎

Kotselijk lekker ipv kostelijk lekker 🤫

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

• Beheerders

Het komt met enige regelmaat voor dat er erotische en/of schunnige plaatjes en teksten geplaatst worden op dit forum en met name in dit topic. Daar delen we vanaf nu direct waarschuwingen voor uit en je berichten worden dan minimaal een maand eerst door ons beoordeeld.

Zelf heb ik er op zich niet zo'n moeite mee, maar er zijn wel andere redenen waarom het niet kan/mag. Houd je dus aan onze regels a.u.b.

We hebben al lange tijd te een tekort aan moderators, dus we zijn afhankelijk van meldingen van onze leden (via het menu met de 3 puntjes rechts bovenaan in ieder bericht > rapporteer).

B.v.d.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Hoi Michel,

Ik ben toch wel blij dat ik die foto van Penthe heb opgeslagen  bij "Mijn Afbeeldingen"

Ik doel op die foto van gebakken kuit; ik vond die foto meesterlijk.

Hoe kan die visboer zo stom zijn geweest om dat bord zo te bevestigen.

Ik heb me bijna hartstikke dood gelachen.

Groeten, D-box.
Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB,
Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

• Beheerders
4 minuten geleden, D-box zei:

Hoi Michel,

Ik ben toch wel blij dat ik die foto van Penthe heb opgeslagen  bij "Mijn Afbeeldingen"

Ik doel op die foto van gebakken kuit; ik vond die foto meesterlijk.

Hoe kan die visboer zo stom zijn geweest om dat bord zo te bevestigen.

Ik heb me bijna hartstikke dood gelachen.

Wie zegt dat het hier om zijn foto gaat? Wij verwijderen veel meer dan wat jullie zien en dat is maar goed ook.

Ik vond dat bord ook grappig, maar dat wil niet zeggen dat je hier van alles zomaar kunt plaatsen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Hoi Michel,

Ok man,

Jij bent de beheerder van dit board, dus jij maakt het uit.

In ieder geval heb ik me bijna doodgelachen om die foto van de visboer met zn gebakken kuit; mijn dag kon niet meer stuk; ik heb letterlijk op de grond gelegen  van het lachen.

Groetjes,

D-box

Groeten, D-box.
Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB,

• Beheerders

Ik wil voorkomen dat mensen denken dat hier een vreselijke censuur heerst. Dat is namelijk niet het geval. Wel gelden hier een aantal regels waar alle leden zich aan dienen te houden.

Dit forum is openbaar toegankelijk op het internet en we hebben ook jonge bezoekers en bezoekers met een bepaalde geloofsovertuiging.

Erotische inhoud of schuttingtaal hoort hier dus niet thuis.  Dat doen we thuis of in een besloten forum 🤪

• Haha 1

OK man, snap ik

Groetjes,

D-box

Groeten, D-box.

• Moderators

Goed, nu weer on topic!

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

• V.I.P.

FB_IMG_16146903732377858.jpg

Feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG 2100A + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS6921 , TBS6925 en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.