Jump to content

Moppen deel 4

Bigfoot
 Share

Recommended Posts

• Beheerders

Wat is het verschil tussen cookie monster en Crazy Sat 

Schermafbeelding 2021-04-09 om 13.33.34.png

Spoiler

Crazy Sat weet na 15+ jaren lidmaatschap op sat4all wel hoe hij op correcte wijze afbeeldingen moet plaatsen 🤪

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dit is het vervolg van Moppen deel 3 (gestart in 2008)   Nog oudere threads:   Moppen deel 2 (gestart in 2005)     Moppen deel 1 (gestart in 2003)   Dus posten maar!

Kapitein Trump  

Er bestaan 3 soorten mensen. Mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.   (bron Urbanus).

Posted Images

• V.I.P.
Posted (edited)

Afbeelding maar weggehaald....

Edited by Big fellow
Eerste keer dat ik van het "VIP" recht gebruik maak om later (8 uur na het posten) een edit te doen..........

If you can't explain it simply, you don't understand it well enough... -- Albert Einstein

Mijn hele familie woont in de UK ik vindt dit meer dan ongepast.Over zulke zaken maak je geen grappen punt! Respect ontbreekt hier compleet. Grapjes zijn leuk maar dit is niet acceptabel!

Edited by ton68

• V.I.P.

Mijn excuses aan een ieder die het ongepast vind.... Ik zie het als een vorm van zwarte humor...

• Bedankt 1

If you can't explain it simply, you don't understand it well enough... -- Albert Einstein

1 minuut geleden, Big fellow zei:

Mijn excuses aan een ieder die het ongepast vind.... Ik zie het als een vorm van zwarte humor...

Betonnen plaat voor je hoofd of zo? je kwetst mensen begrijp je dat niet heeft niets met zwarte humor vandoen (kan daar sowieso slecht tegen) de onzin van zwarte humor meer dan onder de gordel over het algemeen en getuigt van weinig tot geen begrip als je dat soort zaken leuk vindt. Het gaat hier wel over iemand die is overleden waarom daar grapjes over maken?

• V.I.P.

Ik heb zeker geen betonnen plaat voor mijn hoofd. Echter ik ben van mening dat ik niets zeg over de overleden prins, en dat ik misschien daardoor een andere kijk op deze afbeelding heb. 

Op dit moment zit ik op mijn werk met een grote groep Britten, en daar komt die afbeelding vandaan. Hun kunnen blijkbaar ook de humor hiervan inzien. Dat hier een paar mensen het niet kunnen zien vind ik jammer, en daarom heb ik dus ook in mijn eerdere bericht excuses gemaakt naar die personen. Want ik wil niemand kwestsen. 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

• Beheerders
35 minuten geleden, cookie monster zei:

Voor iedereen die vergelijkbare moeite heeft met het plaatsen van afbeeldingen:

1. Ga naar de afbeelding (op een andere site), selecteer rechter muistoets -> afbeelding kopiëren

2. Ga naar je bericht op sat4all en in het berichtvenster: rechter muistoets -> plakken.

Suc6 🤓

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.