Jump to content

Moppen deel 4

Bigfoot
 Share

Recommended Posts

• Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dit is het vervolg van Moppen deel 3 (gestart in 2008)   Nog oudere threads:   Moppen deel 2 (gestart in 2005)     Moppen deel 1 (gestart in 2003)   Dus posten maar!

Kapitein Trump  

Er bestaan 3 soorten mensen. Mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.   (bron Urbanus).

Posted Images

• V.I.P.

Dit valt niet onder moppen maar dierenleed.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: router KPN Box 12 en TP link archer AC 1200, TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc met energiemeting en Domoticz, Intel Nuc als PC met Windows 10, 16 Shelly's en een 2 ESP-tjes.

• Moderators

Zullen we het gezellig houden?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

20 minuten geleden, ceesv zei:

Zullen we het gezellig houden?

Oke, maar dan wel eerst een definitie van gezellig. Als eufemisme wordt het te pas en te onpas misbruikt en niet reageren is ook heeeeel gezellig maar niet gezellig is toch een sick joke, dus wat mankeert daaraan in dit moppen-topic?

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

Na jarenlang door geweldige hoofdpijnen te zijn geteisterd, ging Bert eindelijk naar een dokter. Na een langdurig onderzoek zei de dokter: “Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat ik voor uw hoofdpijn een kuur heb. Het slechte nieuws is dat uw testikels zoveel druk op uw ruggengraat geven, dat het vreselijke hoofdpijnen veroorzaakt. Het enige wat ik kan doen, is u castreren om die druk weg te nemen.” Bert was geschokt en werd depressief en wist niet wat hij moest doen. Een leven zonder seks was niet erg aantrekkelijk, maar met zijn vreselijke hoofdpijnen had hij daar over het algemeen toch weinig zin in. Hij besloot om zich te laten castreren. Toen hij na de operatie het ziekenhuis uit liep, en voor het eerst in twintig jaar niet door hoofdpijnen werd geteisterd, voelde hij zich een heel ander mens, Ondanks het feit dat hij iets miste. Hij stond aan het begin van een nieuw leven. Om dat gevoel van een nieuw begin te vieren, besloot hij om een herenzaak in te gaan en een nieuw pak te kopen. Toen hij een herenzaak in liep zei hij tegen een oude verkoper dat hij een pak wilde kopen. De verkoper zei: “Ik zie dat u maat 44 nodig hebt.” Verbaasd keek Bert naar de verkoper en zei lachend: “Hoe weet u dat? Och meneer, ik ben al 40 jaar in deze zaak en heb daar een hele goede kijk op.” Bert paste een pak en keek in de spiegel. Het pak zat hem als gegoten. “U moet daar een mooi overhemd bij kopen”, zei de verkoper. Bert was het daar wel mee eens. De verkoper zei: “U heeft maat 34 van mouwen en 16 van nek.” “Het is gewoon verbazend hoe u dat zonder te meten kan zien”, zei Jos. “Och meneer, na 40 jaar is dat echt niet zo moeilijk.” Bert paste het overhemd, en ook dat was precies op maat. “Nu wij toch bezig zijn”, zei Bert, “laat mij eens wat schoenen zien die goed bij dit pak staan.” De verkoper keek naar Bert zijn voeten en zei: “Maat 44 niet?” Weer verbaasde het Bert dat die verkoper dat zonder te meten kon zien. Na de schoenen, die perfect pasten, te hebben geprobeerd, zei de verkoper: “Natuurlijk wilt u ook nieuw ondergoed hebben?” Hij keek even naar Jos zijn taille en zei: “Maat 36 niet?” Een beetje triomfantelijk zei Bert toen: “Nee hoor, deze keer heeft u het mis, ik draag altijd maat 34!” De verkoper schudde zijn hoofd en zei: “Dat moet u beslist niet doen. Maat 34 is voor u te strak en drukt uw testikels tegen uw ruggengraat, iets wat vreselijke hoofdpijnen kan veroorzaken!”

• Haha 2

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...